Motorola VIP 1003

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56709
    eidsvik
    Deltager

    Jeg har købt Bredbånd TV fra Telia.Modtageren hedder Motorola VIP 1003,jeg kan se tv kanalerne,men problemet er at jeg kan ikke optage med den,selv om jeg kan sætte en USB nøgle i modtageren.Om jeg skal optage står der “du har ikke en modtager med Hardisk,venligst kontakt udbyder”.Jeg har et nyt Samsung Tv,det kan jeg heller ikke optage med.Men om tvet står til antenne(luft)kanalerne er der ikke noget problem at optage.

    ER DER NOGEN DER KAN HJÆLPE MIG

     

    #64001

    I forhold til Telia TV mener jeg kun du kan optage tv, såfremt du har deres tv boks med indbygget harddisk. Tror ikke de understøtter tv optagelser på USB nøgle.

    For at optage tv skal du have http://ww3.telia.dk/tv/hvad-kan-telia-tv/harddiskoptager/ Mener den hedder Motorola VIP 1963.

    Det med dit tv er nok fordi du prøver at optage det du ser fra Telia boksen? Altså du har valgt en HDMI indgang på dit tv og prøver så at optage. Det kan man ikke, det er kun muligt at optage tv på kanaler på tv’ets indbyggede tv-tuner, man kan ikke optage indhold fra eksterne kilder.

    Håber det hjælper dig videre.

    #64002
    eidsvik
    Deltager

    Tak for svaret administrator.jeg bor ellers på Færøerne,hvor jeg har en maximun modtager,der kan jeg optage uden noget problem.Troede med alt det nye udstyr,kunne man gøre alt,men så blev jeg det klogere?

     

    #64003

    Ja desværre er det ikke altid muligt selv om der er USB tilslutning. 

Login Registrer
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button