Modtagelse af BBC 1-2-3-4 på parabol

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #57036
    BoNoergaard
    Deltager

    Hej

    Jeg har indtil for 1 1/2 år siden kunne modtage BBC tv på min Sky digibox , men efter de har skiftet til en anden position , har jeg ikke kunnet modtage disse kanaller , Hvad skal jeg gøre for at kunne modtage dem igen .Jeg har endda en forstærker . skal parabolen drejes ?  Jeg bor i København , har en parabol på 110 cm og en Sky digibox . Jeg kan modtage Sky tv uden problemer.

    Hilsen Bo

    PS: Jeg er ikke så tit inde i dette forum så send mig lige en mail på [email protected]

    #66098
    Anonym
    Gæst

    Free kanaler er så godt som et lukket land, efter skiftet til en mere direkte beam for de kanaler, der er ikke mange steder her i landet hvor de kan modtages, og kun med relativt store paraboler. Jeg har dem via en IP-TV modtager, som er leveret fra skycards.eu.

    #66099
    sparrow2
    Deltager

    Hvis systemet ellers er i orden så skulle der ikke være problemer med en 110cm parabol, når man bor i København. (og så kan man jo godt sige at det er en relativ stor parabol)

    Mange andre steder i landet, Ja der er der store problemer :( (og det er der jeg bor)

    #66100
    sparrow2
    Deltager

    Ok der er ingen undskyldning for ikke at kunne se BBC i København her til aften

    For i aften kan selv jeg se BBC1 HD og BBC4 HD , med en 120 cm parabol. 

    og signal styrken i København er mindst 3dB (nok nærmere 6dB) bedre end her.

    Og det er nok lige før at selv en 70 cm parabol vil kunne tage channel5.

Login Registrer
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button