Microsoft og ders koder.

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56879
    Anonym
    Inaktiv

    Hvorfor kan jeg ikke modtage deres E-mail, når Microsoft beder om at modtage en ny kode på min konto? Andre, som heller ikke modtager: E-mail fra Microsoft?  Har elleres lavet en fabriks indstilling ca. 4-5 gange. Alligevel, så modtager jeg ingen E-mail på ny kode. Hvad kan det skyldes? Har ellers ikke haft problemer med det før, så jeg er rådvild i øjeblikket. Hvad kan jeg gøre for at min Microsoft kode/konto tilbage? Man skulle da mene, at koden kunne blive sendt på sin egen E-mail? Har det evt. noget at gøre med, at jeg er på face Pro? Selvom, at det skal opdateres til face Pro 8,1? Mener bare, at det ikke har nogen betydning, da jeg har opdateret. Hvad der skulle opdateres. Har jo stadig den samme E-mail, så hvor svært kan det være at sende en Mail til mig. Angående Microsoft? Gider bare ikke fabriksgendannelse mere, så jeg håber inderligt på hjælp fra jeres side af. Kan jo først logge ind, når jeg engang får tilsendt en ny kode fra Microsoft dkVenlig hilsen

    Henrik

    #65106
    Anonym
    Gæst

    ring til dem ,de er til og snakke med 

Login Registrer
Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button