Mgl. minibillede i EPG programoversigt oppe i venstre hjørne hos samsung TV og HDD optager kunder hos Yousee

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

Login Registrer
Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 17 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #57034
    mich
    Deltager

    Mgl. minibillede i EPG programoversigt oppe i venstre hjørne hos samsung TV og HDD optager kunder hos Yousee.
    Nu skal TV2Charlie HD ekstrakanalen plads 107 også slettes, for at du får minibilledet.

    TV2 Charlie som rulles ud indtil 8. maj

    Desuden
    C Ser SD
    Event SD
    2Sp HD ekstrakanalen
    C Hits SD
    C Emo SD
    CFrst SD

    Ellers har du ikke noget minibillede/lyd, når du tjekker EPG programoversigten

    #66094
    Anonym
    Gæst

    Det er lkke godt, for Charlie kan jeg ikke slette, den er på mit kort, så må man jo undvære Mini TV når der bruges guide.

    #66095
    mich
    Deltager

    Niels Petersen sagde
    Det er lkke godt, for Charlie kan jeg ikke slette, den er på mit kort, så må man jo undvære Mini TV når der bruges guide.

     

    Det er rigtigt, og hvor det før var filmkanaler udelukkende, så har man nu lagt TV2Sport og TV2Charlie ekstrakanaler på denne frekvens. Og man har fra Youse vidst alt om dette problem med 143 Mhz

    #66096
    Anonym
    Gæst

    Man må håbe at det problem bliver rettet, når nu de ER klar over at det skaber en fejl på udstyret.

    #66097
    mich
    Deltager

    Niels Petersen sagde
    Man må håbe at det problem bliver rettet, når nu de ER klar over at det skaber en fejl på udstyret.

    Det er et problem, der har været kendt i mindst 5 år, så det skal du ikke regne med.

    At man nu er begyndt at lægge kanaler fra fuldpakken, i stedt for at lægge nogle etniske kanaler, som der ikke er mange der har købt, det forstår jeg ikke

    #66540
    mich
    Deltager

    HAS, Hjørring antenneselskab, er her i 2016 er gået fra Stofa til Yousee. Disse kunder skal slette disse kanaler, som ligger over 100:

    220 Animal 143
    223 Disney 143
    263 Wild    143 
    278 Comedy 143

    #66541
    mich
    Deltager

    mich sagde
    HAS, Hjørring antenneselskab, er her i 2016 er gået fra Stofa til Yousee. Disse kunder skal slette disse kanaler, som ligger over 100:
    220 Animal 143
    223 Disney 143
    263 Wild    143 
    278 Comedy 143

    Alle andre kunder

    Disse kanaler, som ligger over kanal 100 (ekstra kanaler)

    C Seri
    Event
    2Sp HD  
    C Hits
    C Emo
    CFrst
    Charli  

    #66542

    Virker tilsyneladende ikke på Samsung 2015 TV.  Virker i hvert fald ikke for mig.

    #66543
    mich
    Deltager

    admin sagde
    Virker tilsyneladende ikke på Samsung 2015 TV.  Virker i hvert fald ikke for mig.

    Meget mærkeligt

     

    Hvis man slettede alt i frekens 143, så har det altid virket

    #66548
    jensen11
    Deltager

    Jeg har samme problem med manglende EPG. 

     

    Jeg har prøvet at benytte den løsning som lader til at virke for de fleste; slet alle de kanaler som ikke virker. Denne løsning virker desværre bare ikke i mit tilfælde. 

     

    Mit fjernsyn er et samsung ju7505 og min udbyder yousee.

     

    Mine netværksindstiller når jeg laver kanalsøgning er følgende:

     

    Netværks ID: 100 (fuldpakken) 

    Frekvens 143000KHz

    Modulation: 64 QAM 

    Symbolfrekvens: 6875 KS/s

     

    Jeg har både prøvet at slette de nævnte kanaler som skulle ligge på frekvens 143mhz (C Seri, Event, 2Sp HD, C Hits, C Emo, CFrst, Charlie) og slettet alle de kanaler som ikke virker.

    Nogen der kan hjælpe mig med hvad jeg gør forkert, siden at jeg ikke kan få det til at fungere? 

     

    På forhånd tak

    #66549
    mich
    Deltager

    Er det i Hjørring ?

    #66550

    jensen11 sagde
    Jeg har samme problem med manglende EPG. 

     

    Jeg har prøvet at benytte den løsning som lader til at virke for de fleste; slet alle de kanaler som ikke virker. Denne løsning virker desværre bare ikke i mit tilfælde. 

     

    Mit fjernsyn er et samsung ju7505 og min udbyder yousee.

     

    Mine netværksindstiller når jeg laver kanalsøgning er følgende:

     

    Netværks ID: 100 (fuldpakken) 

    Frekvens 143000KHz

    Modulation: 64 QAM 

    Symbolfrekvens: 6875 KS/s

     

    Jeg har både prøvet at slette de nævnte kanaler som skulle ligge på frekvens 143mhz (C Seri, Event, 2Sp HD, C Hits, C Emo, CFrst, Charlie) og slettet alle de kanaler som ikke virker.

    Nogen der kan hjælpe mig med hvad jeg gør forkert, siden at jeg ikke kan få det til at fungere? 

     

    På forhånd tak

    Det med at slette virker tilsyneladende ikke på Samung 2015 TV. Jeg har heller ikke haft held med det på mit Samsung 2015 TV desværre

    #66555
    mich
    Deltager

    admin sagde

    jensen11 sagde
    Jeg har samme problem med manglende EPG. 

     

    Jeg har prøvet at benytte den løsning som lader til at virke for de fleste; slet alle de kanaler som ikke virker. Denne løsning virker desværre bare ikke i mit tilfælde. 

     

    Mit fjernsyn er et samsung ju7505 og min udbyder yousee.

     

    Mine netværksindstiller når jeg laver kanalsøgning er følgende:

     

    Netværks ID: 100 (fuldpakken) 

    Frekvens 143000KHz

    Modulation: 64 QAM 

    Symbolfrekvens: 6875 KS/s

     

    Jeg har både prøvet at slette de nævnte kanaler som skulle ligge på frekvens 143mhz (C Seri, Event, 2Sp HD, C Hits, C Emo, CFrst, Charlie) og slettet alle de kanaler som ikke virker.

    Nogen der kan hjælpe mig med hvad jeg gør forkert, siden at jeg ikke kan få det til at fungere? 

     

    På forhånd tak

    Det med at slette virker tilsyneladende ikke på Samung 2015 TV. Jeg har heller ikke haft held med det på mit Samsung 2015 TV desværre

     

    Nej det er mærkeligt, 2012 TV og 2013 Blueray/HDD virker det fint på

    #66556
    #66599
    mich
    Deltager

    Hjørring antenneselskab med 20.000 kunder, som gik fra stofa over til Yousee har nu fået en løsning, nemlig at anvende netværksid 108 indtil videre og uden at TV kanaler i 143 MHZ blev slettet.

    https://www.facebook.com/hjantenne/phot … =3&theater

    Jeg har nu efterlyst en løsning for alle andre Yousee kunder, som vi har spurgt om igen og igen.

    Jeg vil vende tilbage, når der forhåbentlig kommer en løsning

Login Registrer
Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 17 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button