Mere info om skin_user.xml

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #55827
    danop
    Deltager

    Hej

    Der er gode og kvalificerede informationer i jeres artikler om VU+ DUO, og jeg er glad for den lille fil, skin_user.xml til at lave hvide undertekster, i stedet for de røde, som er standard.

    Men.. mere vil have mere. På hjemmefronten bliver jeg “kretiseret” for at det er svært at læse tekster på en lys baggrund.
    Jeg har lagt mærke til at på de fleste HD kanaler er fonden en smule større, og der er en sort “ramme” om alle bogstaver som gør det meget let at læse. Alternativt bruger andre en sort baggrund. Hvordan kan man ændre filen så underteksterne er læsevenlige?

    En anden ting er tekst tv (ja, jeg ved godt det er gammeldags) hvor teksterne er alt for store.

     

    På fohånd tak og venlig hilsenRespekt

    #59277

    Openpli's image har bedre undertekst visning. Det er ikke alt man kan rette i skin_user.xml men prøv at eksperimentere lidt. Med værdierne

    shadowColor=”#40101010″ shadowOffset=”2,2″. Bare åben XML filen i notepad f.eks.

Login Registrer
Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button