Mediepolitisk aftale for 2011 – 2014, herunder mere valgfrihed…

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 4 indlæg - 16 til 19 (af 19 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #58974
    Anonym
    Gæst

    Player:

     

    Fortrød du dit indlæg? Hvis ja, så kan du slette det ved at klikke på knappen “Vis redigeringsværktøjer” længst til venstre, klik på “Slet dette indlæg”, klik herefter på “OK”.

     

    Det er bedre end at have nogle tomme indlæg rundt omkring…Wink

    #58994
    player
    Deltager

    Turbo sagde

    Det bliver aldrig.

     

    Ifølge en journalist på “Beboerbladet”, gælder det ikke for beboere i almene boliger. Så er det hele INTET værd. Skal jeg slette alle tråde, jeg har oprettet om dette emne, Bo?


    Sådan lidt firkantet skal Beboerbladet (og Boligafdelingsbestyrelses Medlemmer) være til for Beboerne, eller skal de være til for Programudbyderne og de tekniske leverandører? Rent Mediepolitisk er jeg på bar bund, da det er længe siden man begyndte fordele digitale signaler. Jeg mener, dette har vel ikke rykket så meget ved valget af programmer. KODA og Copydan har tallene herfor, så dette burde være spændende læsning for en Medie Kommission.  

    #59019
    player
    Deltager

    Nu hvor jeg burde betale noget tilbage her i Forum, komme med noget som kunne virke inspirerende på andre, det er det jeg lider af en total mangel på.

    En eller flere udmeldinger fra en Mediekommission gør ikke mine evner bedre. Noget af det jeg har imod Boxer skyldes idag mere det der med, at når man aldrig kunne opnås konkurrence indenfor kabel Tv systemet, blev man tvunget til noget andet, men behøver dette også blive en succes, næppe er mit eget svar.

    #66304
    Preben Pedersen
    Deltager

    player sagde
    Nu hvor jeg burde betale noget tilbage her i Forum, komme med noget som kunne virke inspirerende på andre, det er det jeg lider af en total mangel på.

    En eller flere udmeldinger fra en Mediekommission gør ikke mine evner bedre. Noget af det jeg har imod Boxer skyldes idag mere det der med, at når man aldrig kunne opnås konkurrence indenfor kabel Tv systemet, blev man tvunget til noget andet, men behøver dette også blive en succes, næppe er mit eget svar.

    5 år efter er der kommet en “nyhed” fra Stofa omkring Frit Valg – men ingen afklaring omkring Koda/Copydan afgiften på Mux1-Mux2 kanalerne – https://digitalt.tv/forum/mediepolitik/frit-valg-jf-taenk-og-forbrugerstyrelsen/#p11796

Login Registrer
Viser 4 indlæg - 16 til 19 (af 19 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button