Mediecenter vs. YouSee/TDC el. ??

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56270
    mrfinance
    Deltager

    Hej,

     

    Jeg skal til at rigge et mediecenter sammen, men inden da vil jeg undersøge mulighederne for hvilket tv-abonnement jeg skal vælge, således at det understøtter det valgte (og indkøbte) mediecenter.

     

    Jeg har i øjeblikket TDC Digital TV med digitalboks – en har læst op til flere steder at disse TDC-bokse ikke understøttes i Mediecenter “miljøet”.

     

    Hvilket tv-abonnement bør jeg vælge, således at jeg får det bedste ud af mit mediecenter. Som jeg har læst og set, er det mest udbredte at få digitalt tv, hvor det kræves en boks ?? Er det korrekt?

     

    Jeg ser frem til at se jeres indlæg til dette 🙂

     

    Henrik

    #61789

    Mediecenter fungerer mest optimalt med digital kabel-tv signaler fra f.eks. Stofa eller YouSee. Der er her en række ukodede kanaler og selv de kodede er heller ikke umuligt. Det vil kræver DVB-C tunerkort eller USB Tuner enhed tilkoblet dit mediecenter. Parabol.TV fra Canal Digital er også muligt med DVB-S2 tunerenhed med mulighed for kortlæser modul.

    TDC TV fungerer ikke rigtig med mediecenter nej.

Login Registrer
Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button