Maximum TS-3002 CX-CI HD versus Maximum TS-3000 CX-CI HD

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #55683
    Olerna
    Deltager

    Er der nogen her i dette forum der kan forklare forskellen på ovennævnte 2 combo-receivere ??

    Har  I nogen  Ris/ros at tilføje

    PFT 

    #58776
    per drage
    Deltager

    dsl339740 sagde:

    Er der nogen her i dette forum der kan forklare forskellen på ovennævnte 2 combo-receivere ??

    Har  I nogen  Ris/ros at tilføje

    PFT 


    Ts-3002  har lavere strømforbrug, og vist nok også noget med at den kan optage et program mens du ser et andet, det mener Jeg ikke ts-3000 kan,men er ikke 100 % sikker, fordi min egen  Ts- 3000 gik i stykker efter 9 måneder og mange drillerier, og røg af hel…. til

    Mvh Per

    http://www.antenne.dk

    #58780
    villapower
    Deltager

    Hejsa,

     

    Med fare for at Maximum bliver sure på mig så er forskellen ret simpel: den ene virker – det gør den anden ikke. TS3000 var noget bras med rigtigt mange bugs og funktioner, der ikke virkede. TS3002 (som jeg har i dag) virker som den skal.

     

    Faktisk fik jeg byttet min TS3000 uden beregning til en TS3002, for som forhandleren sagde så var produktet ikke i orden.

     

    Man kan dog ikke optage et program og se et andet på TS3002, men fortsat kun optage den kanal man ser.

     

    vh

     

    /mikkel

    #58781
    per drage
    Deltager

    villapower sagde:

    Hejsa,

     

    Med fare for at Maximum bliver sure på mig så er forskellen ret simpel: den ene virker – det gør den anden ikke. TS3000 var noget bras med rigtigt mange bugs og funktioner, der ikke virkede. TS3002 (som jeg har i dag) virker som den skal.

     

    Faktisk fik jeg byttet min TS3000 uden beregning til en TS3002, for som forhandleren sagde så var produktet ikke i orden.

     

    Man kan dog ikke optage et program og se et andet på TS3002, men fortsat kun optage den kanal man ser.

     

    vh

     

    /mikkel

    den skulle nu kunne optage et og vise noget andet, så du må nok hellere kigge lidt nærmere på den

    Mvh Per

    http://www.antenne.dk


    #58788
    villapower
    Deltager

    Hej igen,

     

    Der er kun een sat-tuner i maskinen, så det er simpelthen ikke rigtigt at man kan se et andet program, end man optager. Det er muligt at se et DVB-T program mens man optager et sat-program, men det er også det eneste der ligger i den funktionalitet.

     

    vh

     

    /mikkel

    #58792
    per drage
    Deltager

    villapower sagde:

    Hej igen,

     

    Der er kun een sat-tuner i maskinen, så det er simpelthen ikke rigtigt at man kan se et andet program, end man optager. Det er muligt at se et DVB-T program mens man optager et sat-program, men det er også det eneste der ligger i den funktionalitet.

     

    vh

     

    /mikkel

    Ja det er jo så et definations spørgsmål, fordi man kan jo se et og optage et andet

    Mvh Per

    http://www.antenne.dk


Login Registrer
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button