Maximum TS-3000 CX-CI

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #55344

    DIGITALT.TV tester den kombinerede DVB-T / DVB-S2 modtager Maximum TS-3000 CX-CI. Der er altså indbygget både tuner til almindelig antenne og til parabol med mulighed for HDTV på fladskærmen via HDMI udgang.

    #57601
    fantahunketema
    Deltager

    Kære Vnner, jeg er ny her på siden, men jeg har Maximum TS-3000, købt for 1½ måneder siden. Nu vil jeg brug den  med Motor. Den vil ikke funger. Jeg har opdateret software og nogle funktioner er væk, f.esk. funktionen til at vælge DiSEqC 1.2. Jeg kunne ikke finde frem. Jeg havde kontakt sælgen og jeg har fået at vide, hvis jeg opdaterer ny software mister jeg DiSEqC 1.2 funktionen.

    Jeg kunne heller ikke kontakt producenter, da de har ikke nogen service til almindelig bruger.

     

    Hjælp!!

    Hvordan kan jeg reset den gamle software?

    Venlig hilsen

    Fantahun

    #59169
    Olerna
    Deltager

    Jeg har netop investeret i en Maximum TS-3002 CX-CI HD som jeg anser for en efterfølger til TS-3000.

    Mit dilemma er at jeg ikke er helt sikker på om USB porten kan strømforsyne en extern 'bærbar' Harddisk.

    Da denne type harddisk kun har USB-tilslutning kan jeg ikke anvende en extern strømforsyning som manualen foreskriver.

    Er der nogen teknisk kyndig i forumet der kan give et lille hint ??

    pft

    Ole

    #59176
    villapower
    Deltager

    hejsa,

     

    Jeg har selv en TS-3002 og i manualen står anført, at man både kan bruge usb-sticks (altså enheder, der får strøm fra dekoderen) og eksterne harddiske, der har ekstern strømforsyning.

     

    Der er dog væsentlig forskel på, hvor mange GB de kan ifølge manualen må rumme – en enhed der skal have strøm via USB må kun være på (hæng mig ikke op på det konkrete tal, men det er der i omegnen) 8 GB-agtigt, mens en dims med ekstern strømforsyning kan være op til 750 GB.

     

    I praksis betyder det, at du kun kan bruge USB-sticks til at opdatere maskinen softwaremæssigt og sikkerheds-gemme kanallister, for der kan ikke optages mange minutter på 8GB.

     

    Jeg kører selv med en ekstern harddisk på 500 GB tilsluttet – og det fungerer fortrinligt.

     

    vh

     

    /mikkel

Login Registrer
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button