Maximum T-541 VA

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56018
    Finn Molsted
    Deltager

    Mangler DR 1, DR 2 og TV 2 på denne boks. Har prøvet ny søgning flere gange. Den henter en masse andre kanaler ned uden problemer: Tyske, Svenske og Norske. Hvad gør jeg?sad

    Hilsen Finn Mølsted.

    #60173

    Hej Finn

    (Lad os nøjes med 1 tråd / har slettet den anden)

    #60174
    Finn Molsted
    Deltager

    Hej Administrator.

    Undskyld. Jeg troede, jeg havde fumlet med første indlæg. Jeg benytter egen antenne. Ved sidste søgning hentede jeg 63 forskellige kanaler ned med undtagelse af førstnævnte.

    Hilsen Finn.

    #60175
    per drage
    Deltager

    Finn Molsted sagde

    Hej Administrator.

    Undskyld. Jeg troede, jeg havde fumlet med første indlæg. Jeg benytter egen antenne. Ved sidste søgning hentede jeg 63 forskellige kanaler ned med undtagelse af førstnævnte.

    Hilsen Finn.

    Det må være Boxertv transmiterede kanaler, der findes intet sted i Danmark hvor man kan modtage alle 3 nævnte landes signaler.

    Mvh Per

    http://www.antenne.dk

    #60176
    Finn Molsted
    Deltager

    Hej igen.

    Jeg bør måske lige nævne, at her IKKE er tale om en aprilsnar.

    Hilsen Finn.

    #60177

    antenne.dk sagde

    Det må være Boxertv transmiterede kanaler, der findes intet sted i Danmark hvor man kan modtage alle 3 nævnte landes signaler.

    Mvh Per

    http://www.antenne.dk

    Ja ups havde lige glemt at vi ikke snakkede gratis kanaler embarassed

    #60178

    Du har kunnet modtage dem tidligere og så er de pludselig væk i dag eller hvad? Lyder mærkeligt. Kan antenne have flytte på sig eller noget?

    #60179
    Finn Molsted
    Deltager

    Jeg kan endvidere tilføje, at der ikke abbonneres på Boxer og at signalet forsvandt efter at Boxer kørte gratis kampagne i slutningen af sidste år. Maximum boksen er min mors (uden kort) og befinder sig i Hvidovre. Det er naturligvis kun de gratis kanaler, hun kan se ud af de 63.

    Hilsen Finn.

    #60180
    Finn Molsted
    Deltager

    admin sagde

    Du har kunnet modtage dem tidligere og så er de pludselig væk i dag eller hvad? Lyder mærkeligt. Kan antenne have flytte på sig eller noget?

    Faktisk har de været faldet ud nogle gange, men jeg har hver gang hentet dem ned igen ved at “nulstille” boksen og lave ny søgning.

    Antennen er måske problemet. Den/de (der er flere, som i sin tid er monteret af proff. antenneinstallatør) har ikke flyttet sig, men er af ældre dato.

    Hilsen Finn.

    #60182

    Nulstilling virker så ikke denne gang? Du har ikke en indbygget DVB-T tuner i et tv, eller kan låne en anden boks for at tjekke om det er boks eller antennesignalet den er gal med?

    Der er ikke udfald på DR og TV2 de gange de har virket?

    #60183
    Finn Molsted
    Deltager

    Det er lidt svært, da min mor kun har det ene tv uden DVB-T tuner, men ideen med at prøve at låne noget andet udstyr lyder god.

    Der har ikke været udfald eller frysninger, på DR og TV2, mens de virket.

    Hilsen Finn. 

    #60229
    Finn Molsted
    Deltager

    Finn Molsted sagde

    Det er lidt svært, da min mor kun har det ene tv uden DVB-T tuner, men ideen med at prøve at låne noget andet udstyr lyder god.

    Der har ikke været udfald eller frysninger, på DR og TV2, mens de har virket.

    Hilsen Finn. 

    Jeg har nu lige besøgt min mor og prøvet at låne en digiboks af naboen. Nu spiller det, så enten må hun investere i en ny boks eller en ny tossekasse.

    #60231
    per drage
    Deltager

    Finn Molsted sagde

    Finn Molsted sagde

    Det er lidt svært, da min mor kun har det ene tv uden DVB-T tuner, men ideen med at prøve at låne noget andet udstyr lyder god.

    Der har ikke været udfald eller frysninger, på DR og TV2, mens de har virket.

    Hilsen Finn. 

    Jeg har nu lige besøgt min mor og prøvet at låne en digiboks af naboen. Nu spiller det, så enten må hun investere i en ny boks eller en ny tossekasse.

    så husk at købe udstyr med kortlæser til BOXERTV ellers er det jo nok slut med at se tv2 næste år

    Mvh Per

    http://www.antenne.dk

Login Registrer
Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button