Måske EM Fodbold i HD på Canal9 HD ??

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56353
    kenneth l
    Deltager

    http://www.tvnyt.com/artikel/default.asp?id=20501 

    Bo er det en du følger op på? 🙂

    #62201

    Canal Digital, YouSee og Stofa burde ikke have problemer med at sende DR1 i ægte HD i forbindelse med EM kampene, så for mig virker det lidt underligt, at de skulle sendes på en Canal 9 HD kanal.

    YouSee har jo netop også meddelt, at DR1 nu sendes i HD kvalitet.

    https://digitalt.tv/yousee-har-opgraderet-dr1-til-hd-status/

    #62202
    kenneth l
    Deltager

    Forstår den heller ikke helt selv, for hvis det er rigtig, så skal de da snart ud af busken med en offentliggørelse, EM starter imorgen…

    #62203
    mich
    Deltager
    #62204
    Kristian
    Deltager

    Canal 9 har meldt pass her til aften om det på facebook, jeg ved også via de kontakter jeg har hos yousee at den ikke kommer i HD i morgen.. rettigheder til EM ligge hos DR og TV2  og pga DR’s dårlig halv HD valg Yousee at give DR1 fuld HD i fredags pga EM i fodbold.

    At nogen har det Canal 9HD hos yousee idag, der laves test i deres net.. kanalen kommer dog før Canal9 har meldt ud, nok Juli hvis planen holder..

     

    Alle Cmore kanaler kommer også til Yousee dog kommer den ene HD film og sports kanal først til nytår når Viasat Film droppes.

    #62205
    mich
    Deltager

    Kristian sagde
    Canal 9 har meldt pass her til aften om det på facebook, jeg ved også via de kontakter jeg har hos yousee at den ikke kommer i HD i morgen.. rettigheder til EM ligge hos DR og TV2  og pga DR’s dårlig halv HD valg Yousee at give DR1 fuld HD i fredags pga EM i fodbold.

    At nogen har det Canal 9HD hos yousee idag, der laves test i deres net.. kanalen kommer dog før Canal9 har meldt ud, nok Juli hvis planen holder..

     

    Alle Cmore kanaler kommer også til Yousee dog kommer den ene HD film og sports kanal først til nytår når Viasat Film droppes.

    Hej Kristian

    DR1 annoncerer med HD i programoversigten, så det er ikke kun Yousee, men i hvert fald også canaldigital, der kan sende EM i HD. DR1 er officielt en HD kanal(som DTT desværre ikke kan vise endnu)

    http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1339050452

    Canal9 må vi jo bare vente på, men iflg Yousee facebook, så skulle der være 12 yderligere HD kanaler i fuldpakken, og C more er jo ikke i nogle af pakkerne. De har jo allerede Canalplus First HD.

    Jeg er mere spændt på, om Yousee får skruet op for DR2 fra DR og laver den som 720p, ligesom man tidligere gjorde med DR1, idet DR3 HD allerede er annonceret. 

     

    Endnu engang tak for dit input, og vend gerne tilbage hurtigst muligt 🙂  

Login Registrer
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button