Live iMax TV

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

Login Registrer
Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #69595
    Anonym
    Inaktiv

    Hej.

    Nogle der kan anbefale dette tilbud: http://www.slettetafadmin

    Nogle siger OK, andre tøver en del…

    Hvad siger I??

    #69596

    DIGITALT.TV tillader ikke links til sådanne sider.

    #69597
    Anonym
    Inaktiv

    Er det ulovligt??????????

    #69598

    Ja vil klart formode at de ikke har aftale med kanaler om at tilbyde dem… DIGITALT.TV vil ikke promovere sådanne sider.

    #69599
    Anonym
    Inaktiv

    Okay.

    Bare så vi er enige, jeg går bestemt ikke ind for dette.

    Derfor var dette en forespørgsel på produktet, som ofte er dukket op på f.eks Facebook 🙁

    #69605
    Anonym
    Inaktiv

    I hvert fald noget jeg ville holde mig langt væk fra, for der er ugler i mosen.

    Det sted som er blevet brugt til at registrere den services web adresse, er en anonymisering service der hedder Domains by Proxy, som er godt kendt for at blive brugt til at udføre tonsvis af internet bedrageri.

    #69619
    Anonym
    Inaktiv

    Hej Per M.

    Tak for info…

    Som sagt var det “bare” en forespørgsel på dette produkt, da streaming jo er meget udbredt nu om dage.

    #69636
    Anonym
    Gæst

    ip bokse der kan vise engelske kanaler i udlandet over internettet på ens tv via boksen er vel heller ikke lovlig ?

    #69641

    ip bokse der kan vise engelske kanaler i udlandet over internettet på ens tv via boksen er vel heller ikke lovlig ?

    Jeg vil sige nej, med mindre der er tale om bokse, der leverer indhold de har lov til at levere. Hvis det er sidstnævnte, taler vi nærmere om en overtrædelse af abonnementsbetingelserne ved at bruge det uden for England.

Login Registrer
Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button