kontant

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

Login Registrer
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #67351
    uldnaes
    Deltager

    Når nu kontant er så dygtige til at reklamer for sig selv og sine godgørende programmer om hvordan kapitalisterne snyder penge ud af stakkels forbrugere burde de også tage licenspenge op. Hvad er det egentlig pengen går til og hvor meget af det er reelt nødvenige programmer, der faktisk uddanner og underviser befolkningen? Hvor meget er ikke ligegyldige dansekonkurrencer og madprogrammer og fjollede mennesker i dyrekostumer? Det er snart ikke til at se forskel på dr og alt mulig andet bras.

    #67398
    Anonym
    Gæst

    https://www.dr.dk/om-dr/licens/hvad-gaar-medielicensen-til

    husk lige tv3,k5,dk4,tv2 og alle de andre der ligger udenfor dr ikke modtager noget fra medie licensen

    mange programmer laves af produktions selskaber som så sælger programmerne til tv stationerne

     

    #67400
    uldnaes
    Deltager

    Produktionsselskaberne bliver vel betalt med licenspengene? DR kan jo vælge hvad de køber. Alle betalingskanalerne (tv3, kanal4,5,6 konglomeratet osv) får selvsagt ikke licenspenge, og der er det jo i allerhøjeste grad gennemskueligt at man udelukkende lefler for laveste fællesnævner. Egenkritik er ikke populært!

    #67403
    Anonym
    Inaktiv

    Det eneste ord jeg kan komme i tanke om angående dette emne er: Kværulant

    DR’s ledelse er ved flere lejligheder i årenes løb blevet grillet i programmer på DR’s egne kanaler for ting de har gjort som bestemt ikke just var for godt.

    #67426
    uldnaes
    Deltager

    Ja, jeg er nok en kværulant. Jeg vil have højnet niveauet i medierne, ynder en ordentlig tone i samfundsdebatten, efterspørger bedre uddannelse på universitetet og en ansvarlig samfundsøkonomi. 

Login Registrer
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button