Køb af Samsung-optager BD-H8500/H8900

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #57094
    Super
    Deltager

    Jeg vil købe en af Samsungs optagere som enten er H8500 eller H8900. Forskellen er bare 500 eller 1000GB. Jeg overvejer at købe i Tyskland da de er noget billigere (selvfølgelig hvis de virker til YouSee). Ellers køber jeg bare i Elgiganten.

    Er der nogen der har erfaringer med H8900/EN (den der sælges i Tyskland, men også hos danske webshops) og H8900N/XE som de sælger hos Elgiganten, Bilka, Fona…

    H8500 i Tyskland med forsendelse: 197 Euro

    H8500 i DK: 1951 kr

    #66372
    mich
    Deltager

    Super sagde
    Jeg vil købe en af Samsungs optagere som enten er H8500 eller H8900. Forskellen er bare 500 eller 1000GB. Jeg overvejer at købe i Tyskland da de er noget billigere (selvfølgelig hvis de virker til YouSee). Ellers køber jeg bare i Elgiganten.

    Er der nogen der har erfaringer med H8900/EN (den der sælges i Tyskland, men også hos danske webshops) og H8900N/XE som de sælger hos Elgiganten, Bilka, Fona…

    H8500 i Tyskland med forsendelse: 197 Euro

    H8500 i DK: 1951 kr

    Nu har jeg ikke fulgt priserne i lang tid, men de Samsung har tit været på tilbud i bl.a. Elgiganten og Føtex

    #66373
    Super
    Deltager

    Er der nogen der har sådan en her på forummet?

    Jeg læser andre steder at den ikke kan optage kodede kanaler. Er der nogen der kan be- eller afkræfte det?

    #66374
    mich
    Deltager

    Jeg har bd e-8300. Den kan optage 1 kodet kanal, ide den har CI kort adgang

    #66375
    Niels Petersen
    Deltager

    De kan bruges samtidig til en kodet og en ukodet eller 2 der ikke er kodet, samtidig med at der afspilles en optagelse.

    #66376
    Super
    Deltager

    http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=139426&PN=1&title=samsung-bd-h8900n-optagelse-fra-betalingskanaler

    Det er det problem som jeg er bange for sker for mig.

    Har BD-E8900 Smart Hub?

    #66377
    Anonym
    Gæst

    Super sagde
    Jeg vil købe en af Samsungs optagere som enten er H8500 eller H8900. Forskellen er bare 500 eller 1000GB. Jeg overvejer at købe i Tyskland da de er noget billigere (selvfølgelig hvis de virker til YouSee). Ellers køber jeg bare i Elgiganten.

    Er der nogen der har erfaringer med H8900/EN (den der sælges i Tyskland, men også hos danske webshops) og H8900N/XE som de sælger hos Elgiganten, Bilka, Fona…

    H8500 i Tyskland med forsendelse: 197 Euro

    H8500 i DK: 1951 kr

    forskellen er ikke bare 500 og 1000gb disk

    h8900n har mulighed for trådløs højtaler system,uhd opscalering bla

    køb den istedet for i hifi klubben der får du 3 års ægte garanti, tyskland er der kun problemer med, de små kroner du sparer i tyskland skal nok hurtig forsvinde når den skal sendes til reperation i tyskland hvilket jeg har erfaring med, for tyskere de overholder ikke de fælles eu regler for nethandel hvor de skal betale fragt ved reperation.

    den maskine vi har her h8900n er fra hifiklubben

     

    der kan optages 2 fta kanaler eller 1 pay & 1 fta samtidig ,samt imens den optager 2 kanaler kan man se et optaget program eller dvd

    den virker fint med yousee

    #66378
    Super
    Deltager

    jetdirect sagde

    Super sagde
    Jeg vil købe en af Samsungs optagere som enten er H8500 eller H8900. Forskellen er bare 500 eller 1000GB. Jeg overvejer at købe i Tyskland da de er noget billigere (selvfølgelig hvis de virker til YouSee). Ellers køber jeg bare i Elgiganten.

    Er der nogen der har erfaringer med H8900/EN (den der sælges i Tyskland, men også hos danske webshops) og H8900N/XE som de sælger hos Elgiganten, Bilka, Fona…

    H8500 i Tyskland med forsendelse: 197 Euro

    H8500 i DK: 1951 kr

    forskellen er ikke bare 500 og 1000gb disk

    h8900n har mulighed for trådløs højtaler system,uhd opscalering bla

    køb den istedet for i hifi klubben der får du 3 års ægte garanti, tyskland er der kun problemer med, de små kroner du sparer i tyskland skal nok hurtig forsvinde når den skal sendes til reperation i tyskland hvilket jeg har erfaring med, for tyskere de overholder ikke de fælles eu regler for nethandel hvor de skal betale fragt ved reperation.

    den maskine vi har her h8900n er fra hifiklubben

     

    der kan optages 2 fta kanaler eller 1 pay & 1 fta samtidig ,samt imens den optager 2 kanaler kan man se et optaget program eller dvd

    den virker fint med yousee

    HiFi-klubben har ikke flere på deres lager, og den billigste H8900 er hos Cinemagic. De har den tyske H8900/EN for 2067 kr. Jeg tror jeg bliver nødt til at købe H8500. Jeg foretrækker at få den nordiske, og prisforskellen er ikke længere så stor. Den for 197 Euro er væk, mens både Proshop og Power har den nordiske H8500/XE for 1668.

    #66379
    Anonym
    Gæst

    imellem de 2 butikker ville jeg købe den hos proshop dem har vi handlet meget med og der er igen problemer ved fejl og de betaler retur fragt ved fejl 

     

    hifiklubben har h8500n på online lager til bestilling man skal blot lade sig registrere hos dem for at opnå de 3 år garanti hos dem.

    500gb er mere end nok jeg har ikke oplevet efter 1 år med h8900n og kommer over 150gb endnu og den bliver brugt flittigt .

    uhd og wifi lyd er nok tvivlsomt du kan bruge til noget 

    #66380
    Super
    Deltager

    Jeg fandt lige ud af at det ikke kun var Proshop og Power der har den til 1668. Også Happii og Merlin har den til 1668.

    Der er dog også den her: http://www.dba.dk/blu-ray-afspiller-samsung-3d/id-1018226397/

     

    Jeg har handlet med Power en gang og havde ikke problemer, bortset fra at pakken blev bragt til en af Post DKs bokse i stedet for direkte hjem til mig.

Login Registrer
Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button