Kanal4 i HD allerede på Yousee ? eller hvad

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 31 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56929
    mich
    Deltager

    Kanal4 kanalen står med 1080i / HD i kanalINFO

     

    Men der er vidst ikke meget HD over det de modtager :-)

     

    Men så venter vi til januar

    #65508
    mich
    Deltager

    Så er kanal4 i HD på Yousee :-)

    #65509
    Preben Pedersen
    Deltager

    mich sagde
    Så er kanal4 i HD på Yousee :-)

    Sendes så alle udsendelserne i HD eller bare opskalering til HD fra SD – selv om der står 1080i ?

    Det var vist derfor der førhen var et HD logo – når kanalerne sendte med rigtigt HD materiale.

    #65510
    mich
    Deltager

    SBS har fjernet HD logoet 1. januar på deres kanaler : Kanal5, 6´eren, TLC og Discovery og har ikke indført det på ID og Kanal4. Sjovt nok har de det stadig på Animal Channel

     

    SBS er nok dem, der har sendt mindst opskaleret de sidste år, men de først afsnit af “de unge mødre” er sikkert nok opskaleret :-)

    #65523
    mitri
    Deltager

    mich sagde
    Så er kanal4 i HD på Yousee :-)

    Det er ikke korrekt.

    Der vises godt nok på info på fjernsynet at det er et HD signal i 1080i, det modtager på kanalpladsen.

    Men det aktuelle billede er endnu IKKE i HD, det ses tydeligt både på billedet, men specielt også på kanallogo og undertekster.

    Yousee har godt nok bekendtgjort at kanalen ville komme i HD ved årsskiftet, men det er altså IKKE sket endnu.

    Michael.

    #65524

    mitri sagde

    mich sagde
    Så er kanal4 i HD på Yousee :-)

    Det er ikke korrekt.

    Der vises godt nok på info på fjernsynet at det er et HD signal i 1080i, det modtager på kanalpladsen.

    Men det aktuelle billede er endnu IKKE i HD, det ses tydeligt både på billedet, men specielt også på kanallogo og undertekster.

    Yousee har godt nok bekendtgjort at kanalen ville komme i HD ved årsskiftet, men det er altså IKKE sket endnu.

    Michael.

    Så er det nok derfor Stofa heller ikke har skiftet. Måske SBS først er klar til at levere den i næste uge.

    #65525
    mitri
    Deltager

    admin sagde

    mitri sagde

    mich sagde
    Så er kanal4 i HD på Yousee :-)

    Det er ikke korrekt.

    Der vises godt nok på info på fjernsynet at det er et HD signal i 1080i, det modtager på kanalpladsen.

    Men det aktuelle billede er endnu IKKE i HD, det ses tydeligt både på billedet, men specielt også på kanallogo og undertekster.

    Yousee har godt nok bekendtgjort at kanalen ville komme i HD ved årsskiftet, men det er altså IKKE sket endnu.

    Michael.

    Så er det nok derfor Stofa heller ikke har skiftet. Måske SBS først er klar til at levere den i næste uge.

    Det er ikke utænkeligt.

    #65530
    mich
    Deltager

    Nu har jeg kun set meget lidt indtil videre, og det var ældre udsendelser, blot sjovt at SBS sagde fra nytårsskiftet, og samtidig med HD logo forsvandt på de andre kanaler

    #65547
    mitri
    Deltager

    mich sagde
    Nu har jeg kun set meget lidt indtil videre, og det var ældre udsendelser, blot sjovt at SBS sagde fra nytårsskiftet, og samtidig med HD logo forsvandt på de andre kanaler

    Det er muligt at de har sagt fra årsskiftet. Men det er tydeligt at se at det billede som Yousee leverer på kanalen  IKKE er i HD. Det ses også tydeligt når der er reklamer. Kanalen er ifølge andet indlæg på denne side heller ikke i HD hos Stofa. Mon ikke den kommer det i løbet af kort tid. 

    Michael. 

    #65550
    mich
    Deltager

    Stofa har svaret en Stofa bruger her

     

     Hej MorteN:
    Kanal 4 HD skulle gerne fra nytår laves om til HD. Jeg synes ikke at kan se at det er sket endnu, men så snart det sker, sender vi den også i HD. Venlig hilsen Mads

     

    https://www.facebook.com/stofadk/posts/898430396847650

    #65551
    kram5610
    Deltager

    mich sagde
    Stofa har svaret en Stofa bruger her

     

    ” Hej MorteN:
    Kanal 4 HD skulle gerne fra nytår laves om til HD. Jeg synes ikke at kan se at det er sket endnu, men så snart det sker, sender vi den også i HD. Venlig hilsen Mads

     

    https://www.facebook.com/stofadk/posts/898430396847650

    Hej

     

    Det var da et ikke særligt fyldest gørende svar… 

     

    Er der nogen der ved hvornår Kanal 4 kommer i HD hos Canal Digital?

     

    Hilsen

    Morten Hesseldahl

    #65552
    mich
    Deltager

    kram5610 sagde

    mich sagde
    Stofa har svaret en Stofa bruger her

     

    ” Hej MorteN:
    Kanal 4 HD skulle gerne fra nytår laves om til HD. Jeg synes ikke at kan se at det er sket endnu, men så snart det sker, sender vi den også i HD. Venlig hilsen Mads

     

    https://www.facebook.com/stofadk/posts/898430396847650

    Hej

     

    Det var da et ikke særligt fyldest gørende svar… 

     

    Er der nogen der ved hvornår Kanal 4 kommer i HD hos Canal Digital?

     

    Hilsen

    Morten Hesseldahl

    CanalDigital har i dag skrevet på facebook:

     

    Jeg blive nødt til at være dig svar skyldig lige for en stund da jeg ikke har kunnet finde noget information omkring hvornår Kanal 4 kommer som HD-kanal her hos Canal Digital.

    Den seneste udmelding jeg har kunnet finde lyder på at vi i hvert fald får kanalen i HD. Jeg kan som sagt bare ikke lige svare på hvornår.

    Jeg har lagt dig ind i min kalender til på onsdag hvor jeg regner med at have hørt noget nyt fra hovedkontoret. Så vil jeg lige svare tilbage i tråden her til den tid :) .

    Skulle der ske at komme en nyhed på vores hjemmeside inden jeg når at vende tilbage vil det i hvert fald kunne findes her: https://www.canaldigital.dk/kundeservice/aktuelt/Herognu

    #65555

    SBS presse siger, at YouSee går på med HD udgaven i aften. Den skulle være tilgængelig siden 1/1, så det er op til distributørene.

    #65556
    mich
    Deltager

    admin sagde
    SBS presse siger, at YouSee går på med HD udgaven i aften. Den skulle være tilgængelig siden 1/1, så det er op til distributørene.

    Mystiskt at gå på tirsdag aften :-)

    #65558
    dataho
    Deltager

    admin sagde
    SBS presse siger, at YouSee går på med HD udgaven i aften. Den skulle være tilgængelig siden 1/1, så det er op til distributørene.

    Ifølge chat med Stofa, så har de endnu ikke fået den leveret fra SBS. Det er lidt svært at finde ud af, hvem man skal tro på!!

Login Registrer
Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 31 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button