IPTV direkte på dit Smart TV (Samsung, Philips og LG)

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56681
    lunapark
    Deltager

    Hej

    Efter lidt søgen har jeg nu endelig fundet en app til mit Samsung Smart TV, som gør at jeg kan se IPTV direkte på TV’et uden brug af tunere.

    Det kræver selvfølgelig du har en udbyder som giver dig IPTV eller f.eks har en “Octopus Net” boks stående eller andet.

    Du skal logge ind som “develop” på Smart TV platformen.
    Gå i menu og vælg indstillinger.
    Og dernæst vælg udvikling.

    Derinde har du mulighed for at indtaste en IP-adresse som skal være 84.55.62.75
    Når du har hentet App’en derfra så ligger der en IPTV App på dit Smart TV.

    Du får 5 gratis russiske kanaler i 24 timer, men du skal selvfølgelig hurtigst muligt ha tilføjet dine egne.

    Det gøres ved at indtaste dit tv’s MAC adresse og dine kanalers adresser og vupti så har du du kanalerne på dit TV.

    Men det hele er utrolig godt beskrevet på deres webside, så længe du blot vælger engelsk :-)

    Desuden kommer det velkendte DVBLogic også med en app senere i år eller starten af næste år med en app til Samsungs tv-platform.
    Dette vil også give mulighed for IPTV direkte på dir Smart-TV

    #63816
    martin
    Deltager

    Undskyld hvis jeg spørger dumt – mit tv er fra før “smart-alderen” :)

    Kan man kombinere IPTV med DVB-T/C/S? Eller lever de inde i en app, som man skal åbne?

    (Jeg undre mig i øvrigt over det med apps, hvordan det kan være at der ikke findes “channel apps” – eks. at man kunne komme Netflix ind på kanal 9)

    #63820
    lunapark
    Deltager

    Det er desværre 2 forskellige platforme du blander lidt sammen ja.

    Den omtalte IPTV funktion er en App og ligeledes er Netflix,
    men dermed ikke sagt at de ikke kan snakke sammen.

    F.eks. så er Google TV lavet sådan at hvis man søger “Two and a half men”
    så kommer der resultater frem fra alle platforme.

Login Registrer
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button