Ingen svensk og norsk tv3?

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56298
    supper
    Deltager

    jeg kan ikke længere se norsk og svensk tv3 på mit viasat abonnement,de forsvandt fra min box da de lagde kanalerne om efter viasat film kom til istedet for tv1000,de var der vist et par dage,men er nu væk?

    Hører de ikke med ,dem har jeg altid kunnet se ?

    #61910

    Viasat er klar over problemet og arbejder på at løse det.

    De skriver på deres driftstatus

    Den 1. marts skiftede TV1000 navn til Viasat Film. Samtidig lancerede vi 5 nye HD kanaler.

    Denne ændring har desværre i øjeblikket  givet problemer med adgangen til TV3 Norge og TV3 Sverige på vores HD bokse.Vi arbejder på problemet og håber at kanalerne vil blive tilgængelige hurtigst muligt.

    #62023
    supper
    Deltager

    jeg har endnu ikke fået tv3 fra norge og sverige på,er der noget der har fået dem tilbage?

    Kan det tænkes jeg skal opgradere softwaren,mig bekendt er der ikke kommet nyt,eller måske gå tilbage til fabriksindstillingerne?

    #62025

    Jeg har adgang til TV3 HD Norge og Sverige. De hedder begge TV3 HD på kanallisten.

    #62026
    supper
    Deltager

    mit kort åbner dem ikke,det gjorde det før denne viasat film opdatering

    min box er en pace 830,er din pace 865 endnu,admin?

    Har du været en tur omkring fabriksindstillingerne for at få dem frem?

    #62027

    Jeps kører med Pace 865 boksen. Kan ikke huske at jeg har nulstillet den, men er ikke sikker.

    #62028
    supper
    Deltager

    Kan ikke åbne mine ,selv ikke efter at have fået nye opdateringer fra viasat?

    #62091
    supper
    Deltager

    Jeg har endnu ikke billede på min box.det er en pace 830nv

    er der andre med samme problem,opdatering af signalet hjælper ikke?

    får kun meldingen ” denne kanal er ikke en del af dit abonnement,men de er jo med på alle pakker?

Login Registrer
Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button