Ingen fodbold på tv2 sport premiere liga HD?

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56279
    supper
    Deltager

    hej er lige vendt tilbage til viasat efter 1 1/2 års fravær og ser der ikke er kamp mellem chelsea og bolton på tv2 sport premiere liga HD?

    Er der sket noget der med ophavsret eller hvad er det?

    #61806
    Kristian
    Deltager

    Gå over på deres 3D kanal, så kan de ses i HD.. TV2 Sport har problemer medkl 16 kamper i HD om lørdage..

    #61807
    supper
    Deltager

    Der er ikke fodbold på 3D kanalen,kun de sædvanlige promos?

    #61808

    De sendte en enkelt gang Premier League på 3D kanalen, men det var vist ikke for at tilgodese danskerne. De har i hvert fald ikke gjort det siden.

    TV 2 Sport har tilsyneladende ikke kunnet få en løsning igennem hos Viasat på problematikken omkring HD udgaven. Har forsøgt at spørge til det et par gange hos TV 2 Sport tidligere.

    #61856
    Michael Storm
    Deltager

    Hvad er det mere præcist for en problematik der forårsager de problemer med deres HD-kanal?

     

    Det er mildt sagt pisseirriterende at man er nødt til at nøjes med kampe i SD en gang imellem,

    når man betaler ekstra for HD udelukkende pga. PL-fodbold.

     

    Til gengæld er det SUPERFEDT at de på HD-kanalen sender med de originale engelske kommentatorer, 

    i stedet for en dansk kommentator der sidder i et studie et sted og kommenterer.

    Jeg foretrækker helt klart engelske kommentatorer, også fordi vi tit har familie på besøg fra England.

     

    Når det så er sagt, så fatter jeg ikke at Viasat ikke sender både det engelske og det danske kommentatorspor med så man kan vælge selv (ligesom man kan til CL-kampene, hvor man kan vælge mellem to kommetatorspor). Hvis jeg fx ikke fattede en klap engelsk, så ville jeg ikke kunne se fodbold i HD hvis jeg også samtidigt gerne ville kunne forstå kommentatorerne? Det ville jeg aldrig betale ekstra for. Det virker som en brøler fra Viasats side.

    #61858

    Michael Storm sagde

    Hvad er det mere præcist for en problematik der forårsager de problemer med deres HD-kanal?

    Som jeg har forstået det så er det i forhold til at HD udgaven også distribueres til de baltiske lande, der tilsyneladende ikke må vise 16:00 lørdagskampe live. Det rammer så også danskere fordi der ikke udsendes mere end denne ene udgave af kanalen…

Login Registrer
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button