Indlæsning af EPG fra Canal Digital (C more) på 0,8 W

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56400
    Steen Svendsen
    Deltager

    Er der nogen her der ved, hvilken frekvens og kanal, der fremtidig vil kunne læse EPG ind i Canal Digitals kanaler? nu hvor frekvens 10872 tilsyneladende lukker ned og som er den der bruges pt.

     

    VH. Steen.

    #62464

    Mener det er på  10934 V nu. F.eks. ved at skifte over på Motors TV

    #62465
    Bobben
    Deltager

    Steen Svendsen sagde
    Er der nogen her der ved, hvilken frekvens og kanal, der fremtidig vil kunne læse EPG ind i Canal Digitals kanaler? nu hvor frekvens 10872 tilsyneladende lukker ned og som er den der bruges pt.

     

    VH. Steen.

    6 dagers EPG sendes fortsatt på

    10.872 GHz, POL V, Format DVB-S
    SR:24.500, FEC: 7/8, NID: 70, TID: 61,  Full EIT Schedule

    Kanaler på denne transponderen er (Old) Kanal10 Norge og (Old) Visjon Norge. Begge lukker 30 August.

     

    Det er også noe EPG på  10.934V men det er kun for 2-3 dager tror jeg.

    10.934 GHz, POL V, Format DVB-S
    SR:24.5000, FEC: 7/8, NID: 70, TID: 10

    Her sender f.eks. MotorsTV

     

    I følge DVB signalleringen på 1-west så viser den at Canal Digitals bokser i øyeblikket benytter 10.872V for EPG.

     

    http://www.telenorsat.com/satellites-teleports/technical-information/thor-6-service-info/

    #62466
    Steen Svendsen
    Deltager

    Jeg takker for svar.

    Tv motor på 10934 V – loader ind t.o.m. torsdag i kommende uge altså 6-7 dage afhængig af om dagen i dag regnes med.

    Når nu jeg er igang med at spørge – så lige et tillægsspørgsmål….

    Er der en kanal eller frekvens på 28,2 Ø der loader B SKY B epg. pakke ind for flere dage af gangen?

     

    MVH. Steen 

    #62467

    Ikke på almindelige modtagere, da det er et specielt format de bruger. Flere Linux bokse kan dog hente det. Mener der udsendes EPG via 11426.00 H DVB-S QPSK 27500 2/3.

    #62468
    Bobben
    Deltager

    Steen Svendsen sagde
    Jeg takker for svar.

    Tv motor på 10934 V – loader ind t.o.m. torsdag i kommende uge altså 6-7 dage afhængig af om dagen i dag regnes med.

    Når nu jeg er igang med at spørge – så lige et tillægsspørgsmål….

    Er der en kanal eller frekvens på 28,2 Ø der loader B SKY B epg. pakke ind for flere dage af gangen?

     

    MVH. Steen 

    Jeg har nå analysert EPG fra 10934V  vha. TransEdit fra DVBViewer.com og det er EPG fram til Mandag 13.08  ca.kl. 18.  Dvs. 3 dager.

    Tipper det er andre årsaker til at du ser 6 dagers EPG.  Muligens har mottageren cachet EPG hvis du har vært zappet til en kanal som ligger (eller har ligget) på 10.872V.

     

    Edit: jeg må korrigere min egen melding siden jeg nå har sett at enkelte kanaler sender EIT (EPG) seksjoner som gjelder fram til 16.8 også på 19.934V.  Dvs. 6 dager.  Men EIT er fortsatt raskere å laste ned fra 10.872V pga. dobbelt så høy bitrate.

    #66851
    Damhus
    Deltager

    Hej

    Jeg har en Dreambox 8000HD

    Jeg kan ikke få EPG til at virke?

    Jeg har tunet ind på TV 4 (Sverige), hvad gør jeg galt?

    Det har tidligere virket fint, med “Motors TV” og før det “VH1-Classic”

    Læs artiklen: https://digitalt.tv/forum/parabol-tv/canal-digital-epg-stream-paa-ny-transponder/#ixzz4CoBV2nmm

    #66852
    Bosse
    Deltager

    D.15 Juni flyttede CD deres EPG opdatering over på 11216V hvor der nu kun ligger svenske kanaler og alle er

    kodede – så ingen billed hos mig.

     

    Jeg slukker mine boxe om natten og har derfor valgt en startkanal som er Kunstkanalen på denne frekvens – opdateringen sker

    lynhurtigt på den og efter nogle få sek. virker EPG for 5 dg. frem.

     

    Det virker fint på både VU+solo2 og DM800seHD – begge med OpenPli 4.0

     

    vh/Bosse

Login Registrer
Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button