Ikke megen aktivitet

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 16 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56056

    Mere stille herinde end der plejer. Der er ikke problemer med forum'et for jer andre vel?

    #60385
    Mads Sloth
    Deltager

    jeg kan sagtens bruge forrummet…

    tester lige for en sikkerheds skyld.

    #60386

    Tak for det Mads, så er der da hul igennemapprove

    #60387
    Palleba2000
    Deltager

    Ja, hvat skal man skriva…?

    Tað hendir ikki nógv um summarið á hesum síðunum.

    Heilsan
    Palleba laugh

    #60392
    Anonym
    Gæst

    Man kunne jo starte med at skrive på dansk, Palleba! Der blev nok stille i stuen, fordi sitet gik ned pga. boksekampen. Er det ikke også blevet lidt laangsom?

    #60394

    Jeg har eksperimenteret lidt med services der skulle mindske trykket på webserveren og noterede også en hastighedsændring til det negative. Har dog ændret tilbage i dag, så skulle gerne køre hurtigere igen nu eller snart når ændringerne er gået igennem.

    #60397
    Palleba2000
    Deltager

    Turbo: Jeg drillede bare lidt, jeg plejer altid at skrive på dansk… laugh

    Admin: Ja, nu kører forumet hurtigt igen, det var kun forumet der var meget langsomt, selve sitet var hurtigt nok.

    MVH
    Palleba

    #60398
    Anonym
    Gæst

    Palleba2000 sagde

    Turbo: Jeg drillede bare lidt, jeg plejer altid at skrive på dansk… laugh

    Admin: Ja, nu kører forumet hurtigt igen, det var kun forumet der var meget langsomt, selve sitet var hurtigt nok.

    MVH
    Palleba

    Så OVERSÆT det dog!! Så vi andre kan grine med!! Du skriver jo netop IKKE altid på dansk………………

    #60399
    Palleba2000
    Deltager

    Turbo sagde

    Palleba2000 sagde

    Turbo: Jeg drillede bare lidt, jeg plejer altid at skrive på dansk… laugh

    Admin: Ja, nu kører forumet hurtigt igen, det var kun forumet der var meget langsomt, selve sitet var hurtigt nok.

    MVH
    Palleba

    Så OVERSÆT det dog!! Så vi andre kan grine med!! Du skriver jo netop IKKE altid på dansk………………

    Drillede for at se om I kunne gætte hvad jeg skrev, men det var nok for svært. Var ikke nogle sjove ting, bare nogle små kommentarer.

    Ja, hvat skal man skriva…?
    Ja, hvad skal man skrive…?

    Tað hendir ikki nógv um summarið á hesum síðunum.
    Det sker ikke meget om sommeren på disse sider.

    MVH
    Palleba

    #60400
    Anonym
    Gæst

    Bo:

    Nu her til morgen, synes jeg, forum-deln kørte vildt langsom – jeg måtte lukke IE, starte den igen, finde digitalt.tv, og SÅ kunne jeg komme på forummet.

    Det kan være, man er optaget af at være ovre hos recordere.dk istedet for – her er der dog HELLER ikke så stor aktivitet ligenu. Så vent lige med at slette sitet fra serveren, Bo!

     

    Palleba:

     

    Takker for oversættelsen – det er nu ikke nemt at forstå dette: “Tað hendir ikki nógv um summarið á hesum síðunum“. Og dit sprog findes ikke på Google Oversæt.

    #60401

    Beklager at sitet ikke kører optimalt hastighedsmæssigt, men det gælder tilsyneladende også andre sites på serveren, så håber de snart får styr på det.

    Har fået at vide at det var database serveren der har været problemer med.

    #60425
    Palleba2000
    Deltager

    Verden gik ikke under og ingen satellit er faldet ned, så ALT er SUPER. big-smile

    Kunne ikke lade være… big-smile

    #60428
    Anonym
    Gæst

    ….. Og sitet ER jo oppe at køre igen, så JU-HUUUU!!! HVOR ER I?

    #60429
    Preben Pedersen
    Deltager

    Turbo sagde

    ….. Og sitet ER jo oppe at køre igen, så JU-HUUUU!!! HVOR ER I?

    Har set Pokal finalen i HD på DVB-T winkny

    #60430
    langkawi
    Deltager

    Så kom der da lige en spammer forbi… http://www.langkawi.dk/smileys/b257.gif

Login Registrer
Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 16 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button