Hvornår HD på TV2HD?

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 61 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56231

    Kan man se hvornår der sendes i HD på TV2HD? Lige nu er der Beverly Hills og det er ihvertfald ikke optaget i HD. Der står hele tiden HD ved siden af logoet.

    Kommer de til at ændre logoet som på TV2 Film hvor der er parantes når det ikke er HD?

    #61606

    Jeg har smidt en mail til en på TV 2 omkring dette. Skal nok vende tilbage ved svar.

    Der har været rygtet at det skulle blive med rød baggrund ved HD ligesom TV 2 Sport men mig bekendt har de ikke meldt noget ud omkring det officielt nogen steder.

    #61608

    Vi får det vel muligvis at se kl 20. Udsendelsen med dronningen skulle være i HD.

    Men super godt med mail. 🙂

    #61609
    Anonym
    Gæst

    nu vi er ved hd kanalerne er der problemer med uhf nettet da dr1 hd ikke kommer ind

    hvor kan man se en kanal liste over hvad man skal have adgang til

    #61610

    Der findes kun 1 DR1 udgave på dvb-t nettet. Det er 720p udgaven så har du DR1 på skærmen så er det den. Derudover er det kun din regionale kanal der er ny.

    #61611

    Men hvad med DR1 HD? Hvornår viser de HD? Der er ingen ændringer på kanalen. Heller ikke de ny undertekster.

    #61612

    DR1 Er ikke officielt en HD kanal. Men serien Lykke skulle blive vist i HD i øvrigt både på DR1 og DR HD. Modtager man via DVB-T så er kvaliteten bedre på DR HD, fordi den har den bitrate som officielt må kaldes HD i modsætning til DR1.

    Undertekster er kun valgfri på DVB-T. Alle andre udbydere ser ud til at køre som hidtil med faste undertekster desværre.

    #61613
    Anonym
    Gæst

    vil dr1 hd komme med hd logo når de sender i hd

    jeg har lige lavet en kanal søgning på boxer boxen og der kommer dr1 nu ind og tv syd + syd

    #61614

    Mig bekendt så kommer der ikke et HD logo ved HD materiale på DR1.

    #61615

    Nu skulle der vises HD på TV2 og der står ikke noget ud for logoet. Altså interviewet med dronningen.

    #61616

    Ja det er jo ikke logisk

    #61620

    Kan være det var fordi det var om dronnings jubilærum. Der skifter logoet nemlig med “40 år” ind imellem.

    #61621

    Har fået svar fra TV2. Der vil ikke blive indikeret i logoet om der sendes ægte HD eller ej.

    #61622

    Fladt.

    Kan vi så læse det på tekst-tv, epg’en eller på nettet?

    #61624

    parabolgutten returns sagde

    Fladt.

    Kan vi så læse det på tekst-tv, epg'en eller på nettet?

    Jeg er blevet lovet svar på det senere. Skal nok vende tilbage.

Login Registrer
Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 61 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button