Hvordan skal jeg tolke YouSee’s henvendelse på min E-mail?

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56881
    Anonym
    Inaktiv

    Bestilling vedr.: Ombytning HDMI kabel

    Din ordre med ordrenr. er på vej. For det første, så har jeg ikke bestilt et HDMI-kabel. Jeg henvendte mig til YouSee for at informere dem om, at lyden hakker på Danske-film som jeg har lejet via deres boks. Skal jeg så som kunde betale for et nyt HDMI-kabel som De åbenbart har sendt. Uden, at jeg har bedt dem om det. Medarbejderen hos YouSee har selv beskrevet i E-mailen, at der bliver sendt et nyt HDMI-kabel. Kan man sende pakken retur. Uden, at jeg skal betale for det? Har rigeligt med HDMI-kabler, så jeg forstår ikke at YouSee bare sender et HDMI-kabel. Uden, at jeg har godkendt det. Virker som om at hver gang der er problemer hos YouSee, så sender vi da bare nyt udstyr som brugeren skal betale for? Uden, at det løser problemet.

    Venlig hilsen

    Henrik

    #65115
    Anonym
    Gæst

    hvis yousee mener det er kablet så sender de et nyt ub ,hvis det så viser sig at det ikke er kablet så kan du risikere de ombytter bokser .

    Jeg har også modtaget yousee godkendte antenne kabler fra dem og det koster ikke noget ,ligsom jeg har haft et smart card til bland selv der ikke kunne opdatere der sendte de også et nyt 

    #65116
    Anonym
    Inaktiv

    henrikg73 sagde
    Bestilling vedr.: Ombytning HDMI kabel

    Din ordre med ordrenr. er på vej. For det første, så har jeg ikke bestilt et HDMI-kabel. Jeg henvendte mig til YouSee for at informere dem om, at lyden hakker på Danske-film som jeg har lejet via deres boks. Skal jeg så som kunde betale for et nyt HDMI-kabel som De åbenbart har sendt. Uden, at jeg har bedt dem om det. Medarbejderen hos YouSee har selv beskrevet i E-mailen, at der bliver sendt et nyt HDMI-kabel. Kan man sende pakken retur. Uden, at jeg skal betale for det? Har rigeligt med HDMI-kabler, så jeg forstår ikke at YouSee bare sender et HDMI-kabel. Uden, at jeg har godkendt det. Virker som om at hver gang der er problemer hos YouSee, så sender vi da bare nyt udstyr som brugeren skal betale for? Uden, at det løser problemet.

    Venlig hilsen

    Henrik

    Spørgsmålet er så om dine egne HDMI kabler er af en ordentlig kvalitet. Med min multimedia player, her oplevede jeg periodiske problemer, det var både pixeleringer og udfald af lyden. Det skiftede jeg så ud til et af en bedre kvalitet og det løste problemet.

Login Registrer
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button