Hvordan samles YouSee signal, til et signal

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #57124
    Sejerkilde
    Deltager

    Hejsa

    Har bruge for noget hjælp.

     

    Mit signal fra yousee, (radio, tv og internet), kommer ind i en stikdåse, men jeg vil meget gerne have samlet dette signal, så jeg kan flytte det hele ind i et teknik skab, hvor alt mit udstyr skal være.

     

    Så er mit spørgsmål, hvordan samler jeg mit signal fra YouSee, fra dåsen i væggen, så jeg kan trække et kabel til mit teknik skab ?

     

    Jeg skal så have fordelt mit signal fra YouSee, ud til 5 nye stik dåser.

     

    m.v.h.

     

    Sejerkilde
    #66494
    Niels Petersen
    Deltager

    Er svaret du fik på Recordere.dk ikke fyldestgørende nok.? Det er de muligheder du har. Vent også på svaret fra udlejer, om der må gås bag om dåsen, eller der kun må laves noget foran.

    #66495
    Sejerkilde
    Deltager

    Nej det er har jeg ikke, men det er måske andre, som synes at deres svar er gode nok surprised

    #66496
    Anonym
    Gæst

    Sejerkilde sagde
    Nej det er har jeg ikke, men det er måske andre, som synes at deres svar er gode nok surprised

    Eftersom du er lejer og ikke ejer så siger svaret vist sig selv.

    Selve slut punktet er ikke din ejendom og der må ikke sættes et kabel direkte på udenom slutdåsen.

     

    Hvad skulle problemet være i og føre et kabel fra slutdåsen frem til hvor forstærkeren skal sidde, iøvrigt ubrugte porte skal termineres mm forstærkeren har auto terminering (visse triax)

    #66497
    Anonym
    Inaktiv

    Mja som jeg tolker svaret du har postet på recordere.dk, om at din udlejer har udtalt at det skal være som det er nu, så må du slet ikke pille ved de originale indstalationer.

    Du må kun nede i din stue sætte noget på efter slut dåsen, så det tyder ikke engang på at du må skifte slut dåsen ud til en sløjfedåse, for at fordele signalerne til flere rum.

    Så dit projekt ser ud til at have fået dødstødet af din udlejer.

    #66498
    Anonym
    Gæst

    Per M sagde
    Mja som jeg tolker svaret du har postet på recordere.dk, om at din udlejer har udtalt at det skal være som det er nu, så må du slet ikke pille ved de originale indstalationer.

    Du må kun nede i din stue sætte noget på efter slut dåsen, så det tyder ikke engang på at du må skifte slut dåsen ud til en sløjfedåse, for at fordele signalerne til flere rum.

    Så dit projekt ser ud til at have fået dødstødet af din udlejer.

    Flg :

    montere et fra slutdåsen frem til hvor forstærkeren skal sidde

    ubrugte porte skal termineres mm forstærkeren har auto terminering (visse triax)

    fra forstærkeren, strenge ud i de rum hvor der skal være slutdåser

    Dette burde jo løse problemet og man har ikke lavet indgreb på udlejers instalationer

Login Registrer
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button