Hvordan leverer Waoo DVB-C?

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56917
    martin
    Deltager

    Som jeg forstår det, er det muligt for Waoo-kunderne at se tv-kanalerne via DVB-C. Men hvordan virker dette i prakis? Eller leverer Waoo ikke kanalerne via DVB-C?

    Får de DVB-signalet fra routeren og kan Waoo så skifte pakke på routeren? Og hvis man køber en tillægspakke, vil den også også blive sendt via DVB-C – og I så fald, er den “clear”?

    Jeg spørger da min bror håber at kunne få sig en HTPC, når han forhåbentligt kan få Waoo til næste år. I dag har han parabol-tv, hvor HTPC ikke er så nemt. Men hvis han kan få Waoo-kanalerne ind via DVB-C, og kanalerne er ukodet, så er det jo ganske simpelt.

    #65293
    Anders
    Deltager

    Waoo sender også i DVB-C med følgende setup:

    NetværksID: (00)100

    Frekvens: 234 MHz

    Modulation: 256 QAM

    Symbolrate: 6875 KS

     

    Tv-pakkerne kan modtages på denne måde direkte på en enhed med DVB-C tuner (clear signal), men tilvalgspakkerne kræver deres tv-boks. Hvorvidt et HTPC setup fungerer med deres tilvalgspakker skal jeg ikke kunne sige, men det burde virke fint med deres 4 standard tv-pakker.

    #65295
    martin
    Deltager

    Okay, mange tak for svar. Det er også ganske fint med de fire pakker i “clear”. Tillægspakkerne kunne også være interessante, men ikke nok til at skulle købe set-top-bokse :)

    #65296
    Anonym
    Gæst
    #65297
    martin
    Deltager

    jetdirect sagde
    http://newz.dk/trefor-dropper-waoo-til-fordel-for-tdc

    Min bror bor i Waoo-område :)

    #65298
    Anders
    Deltager

    jetdirect sagde
    jamen så kan han jo glæde sig til yousee kanaler / internet engang til næste år når teknikken mellem yousee og waoo er klar

    Der er ingen aftale mellem Waoo og YouSee.

    Der er en aftale mellem Trefor og TDC, da Trefor har trukket sig fra Waoo samarbejdet.

    Ergo, har dit link intet med dette at gøre. Så hvad er din pointe? 

    #65301
    Anonym
    Gæst

    nu ved jeg så ting som du ikke ved ,eftersom jeg sidder med et stk papir her der siger noget andet .

     

    valget bliver frit for kunden tdc eller yousee 

    2 kvartal 2015 vent og se 

    #65302
    player
    Deltager

    jetdirect sagde
    nu ved jeg så ting som du ikke ved ,eftersom jeg sidder med et stk papir her der siger noget andet .

     

    valget bliver frit for kunden tdc eller yousee 

    2 kvartal 2015 vent og se 

    Måske er det sådan at man for eks. har pakke 2 fra en udbyder, og DVB-C betyder det så man kan fordele signalerne i en husstand, sådan som tidligere kunne analogt, fra normale Kabel Tv udbydere, måske det er her tingene ikke er så klare fra Waoo, alle programmerne så at lige lå lige for ens Tv tuner, vel at mærke uden en ekstra box, kun en VHS video men ingen anden decoder eller lignende. Familier med 3 børn kan jo have adskillige Tv.

    #65303
    Anders
    Deltager

    jetdirect sagde
    nu ved jeg så ting som du ikke ved ,eftersom jeg sidder med et stk papir her der siger noget andet .

     

    valget bliver frit for kunden tdc eller yousee 

    2 kvartal 2015 vent og se 

    Hvordan relaterer dette til spørgsmålet? Trefor har lavet en aftale. Waoo har IKKE lavet en aftale.

    Trefor har meldt sig ud af Waoo som følge af den aftale med TDC/YouSee. Trefor har INTET med Waoo at gøre længere. Det står endda i overskriften på den artikel du selv linkede til “Trefor dropper Waoo…”.

    Denne tråd handler om Waoo. Ikke om Trefor, ikke om YouSee, ikke om TDC.

    Jeg spørger igen: Hvad er din pointe?

Login Registrer
Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button