hvordan kører db 7020 hd v2 som dvb-c optager

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 4 indlæg - 16 til 19 (af 19 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #66886
    Anonym
    Gæst

    Nu er maskinen ankommet, 

     

    alle yousee kanalerne er søgt ind men når der sættes et cam modul i portene så kan de ikke ses i cam opsætningen hvad er der lige der går galt ?

    når der ligges er sw cam på, den fil man henter hvor skal den ligges hvor at man kan instalere den ?

     

     dvb-c tuneren har rf in/out er det twin  ? for det er der betalt for eller har de leveret forkert tuner med for der kan kun optages fra 1 kanal 

    hvordan er stikkene på twin tuneren hvis det ikke er den jeg har fået med ?

     

    Hvad er årsagen til der hele tiden kommer en grøn skærm med fejl koder som der sendes til dreammultimedia.,boksen er prøvet reetableret flere gange 

    vedr det med at hvis man optager 2x kodede kanaler så den ene er ukodet og den anden er kodet, hvad sker der hvis der er 2 cam moduler i med kort ?

    #66887
    Anonym
    Inaktiv

    Menu => Setup => Common Interface => Init , så registeres CAM og kort.

    Tuneren er en DVB-C/T tuner, altså en twin tuner, du har fået hvad du har betalt for.

    Grøn skærm har jeg ingen forklaring på, aldrig oplevet, min er heller ikke koplet til internettet og den prøver heller aldrig på at etablere en forbindeldelse for at downloade noget. Så jeg tror du er ovre i noget der overskrider min kendskab og du derfor er bedst tjent med at rette hendvendelse til hardcore brugerne i Dream Multimedia’s eget forum. De har også en Engelsk sektion, hvis du ikke er god til Tysk.

    http://www.dream-multimedia-tv.de/board/

    Men som jeg også nævnte tidligere: Læs brugermanualen.

    #66891
    Anonym
    Gæst

    Per M sagde
    1)Menu => Setup => Common Interface => Init , så registeres CAM og kort.
    ok

    2)Tuneren er en DVB-C/T tuner, altså en twin tuner, du har fået hvad du har betalt for.
    Nej jeg har direkte bedt hm-sat på skrift om mine ønsker dvs 1xsat & 2x dvb-c udfra dette fik jeg ordre nummer og da ordren blev bestilt blev det bekræftet af (wolfgang miller(hm-sat) at det var som det skulle være. meen nu måtte de jo så indrømme det kan ikke lade sig gøre mm det er 2 seperate dvb-c tunere dvs sat tuneren skal afmonteres så de har bedt om og få udstyret retur da det er dem der har lavet fejlen.

    3)Grøn skærm har jeg ingen forklaring på, aldrig oplevet, min er heller ikke koplet til internettet og den prøver heller aldrig på at etablere en forbindeldelse for at downloade noget. Så jeg tror du er ovre i noget der overskrider min kendskab 

    det må have noget med org image og gøre,prøvede newigma efter anbefaling af hm-sat og den lavede ikke fejlen.

     

    4)og du derfor er bedst tjent med at rette hendvendelse til hardcore brugerne i Dream Multimedia’s eget forum. De har også en Engelsk sektion, hvis du ikke er god til Tysk.

    http://www.dream-multimedia-tv.de/board/

    noteret 

    5)Men som jeg også nævnte tidligere: Læs brugermanualen.  

    den er sandelig pløjet igennem ikke de store afvigelser fra den gamle db7000s som kører pt.

    #66908
    Anonym
    Gæst

    Det hele endte med hm-sat fik deres boks retur og jeg har nu købt en ny hos shg til samme pris dog med 2x dvb-s tunere, boksen skal bruges til erstatning for den gamle db7000s som ikke kører ordentlig mere.

    vedr dvb-c så er det droppet på boksen.

     

    hvilket mode skal boksen slukkes i for at webinterfacet virker, det er ligsom at dvale slukker boksen ned i et for dybt niveau til det virker.

Login Registrer
Viser 4 indlæg - 16 til 19 (af 19 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button