Humax bokse modtaget – åbent for jeres ønsker til anmeldelsen

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56046

    To stk. Humax bokse er ankommet i dag til anmeldelse, og jeg tænkte lige at jeg ville oprette en tråd med mulighed for at komme med jeres ønsker/spørgsmål til anmeldelserne. Jeg starter nok med den store model BXR-HD+ med twin DVB-T2 tunere og indbygget 500 GB harddisk. 

    #60344
    Anonym
    Gæst

    Testning af dårlige, eller svage signalmodtagelse

    Hvor gode, boksene er til modtagelse af svage signaler – hvis man som mig kun har mulighed for at have sin antenne indendørs, fx i et opbevaringsrum – En gammeldaws TV 2-antenne. En fremtidig placering kunne for mit vedkommende blive inde på loftet.

    #60345
    Preben Pedersen
    Deltager

    Dækkes hele frekvensbåndet VHF, S-båndet og UHF endda i området imellem 862 – 1000Mhz alt sammen i 8Mhz og overholdes nordig.org standarden hele vejen incl. kun det optionel er standard i denne boks winkny

    #60346
    Anonym
    Gæst

    Ikke for noget, men er S-båndet ikke kun gældende for kabel-TVquestion

    #60360

    Satser på at anmeldelsen kommer på mandag engang.Den håndterer frekvensområderne 174 – 230 MHz (VHF 7 MHz) og 470- 862 MHz (UHF 8 MHz).

    #60376
    Kenneth.Wenzel
    Deltager

    Hej Lars

    Kan du ikke lige checke om STB kan håndtere 1,7 MHz båndbredde, de såkaldte DAB frekvenser. Man kan nemlig også sende digital radio m/ DVB-T2 på en DAB frekvens.

    Kenneth

    #60379

    Hej Kenneth,

    Jeg går ud fra at du mener mig Bo og ikke Lars? winkny

    Ved ikke lige hvordan jeg kan tjekke det. Hvad skal jeg kigge efter for at finde ud af det?

    #60381
    Preben Pedersen
    Deltager

    det vil sige, at i VHF ingen 8mhz understøttelsen og ingen D9 til D15 frekvenser

    #60382

    Preben Pedersen sagde

    det vil sige, at i VHF ingen 8mhz understøttelsen og ingen D9 til D15 frekvenser

    Så vidt jeg kan se ud fra menuerne og i forhold til specifikationerne i manualen så det er rigtigt ja.

     

    #60383
    Preben Pedersen
    Deltager

    admin sagde

    Preben Pedersen sagde

    det vil sige, at i VHF ingen 8mhz understøttelsen og ingen D9 til D15 frekvenser

    Så vidt jeg kan se ud fra menuerne og i forhold til specifikationerne i manualen så det er rigtigt ja.

     

    Øv – så bliver nordig.org standarden ikke overholdt hele vejen, http://www.nordig.org/pdf/NorDig-Unified_ver_2.2.1.pdf , siderne fra 37 – 55 + 151 og netop at gøre det optionel til mandatory, kan på længere sigt være en god ting, da der til næste år afholdes WRC2012, kan betyde, at der evt. kommer nogle nye ændringer til anvendelse af frekvenser.

Login Registrer
Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button