Horton-Sagaen/Days of your lives

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56974
    Anonym
    Inaktiv

    Kan serien findes på: NETFLIX/VIAPLAY?

    Har begge på mit TV, så hvad kan anbefales? TV3 Play har problemer med at sende på tv3play. Nye afsnit bliver først lagt ud på play. Uge 3, sidst på ugen. YouSee har åbenbart valgt, at ikke sende: Horton-Sagaen på 3 Puls. Selvom, at jeg og andre er stor fan af denne serien.Tv 3 Play er pænt bagud med serien pga. Tekniske problemer. Håber inderligt på, at 3 Puls sender: Horton-Sagaen på TV igen? Så jeg igen kan optage på SAMSUNG-boksen ;)

    Venlig hilsen

    Henrik

    #65630
    mich
    Deltager

    henrikg73 sagde
    Kan serien findes på: NETFLIX/VIAPLAY?

    Har begge på mit TV, så hvad kan anbefales? TV3 Play har problemer med at sende på tv3play. Nye afsnit bliver først lagt ud på play. Uge 3, sidst på ugen. YouSee har åbenbart valgt, at ikke sende: Horton-Sagaen på 3 Puls. Selvom, at jeg og andre er stor fan af denne serien.Tv 3 Play er pænt bagud med serien pga. Tekniske problemer. Håber inderligt på, at 3 Puls sender: Horton-Sagaen på TV igen? Så jeg igen kan optage på SAMSUNG-boksen ;)

    Venlig hilsen

    Henrik

    Tror ikke nogen sender en sort/hvid serie i dag :-)   Serien startede i 1965

    #65631
    Anonym
    Inaktiv

    mich sagde

    henrikg73 sagde
    Kan serien findes på: NETFLIX/VIAPLAY?

    Har begge på mit TV, så hvad kan anbefales? TV3 Play har problemer med at sende på tv3play. Nye afsnit bliver først lagt ud på play. Uge 3, sidst på ugen. YouSee har åbenbart valgt, at ikke sende: Horton-Sagaen på 3 Puls. Selvom, at jeg og andre er stor fan af denne serien.Tv 3 Play er pænt bagud med serien pga. Tekniske problemer. Håber inderligt på, at 3 Puls sender: Horton-Sagaen på TV igen? Så jeg igen kan optage på SAMSUNG-boksen ;)

    Venlig hilsen

    Henrik

    Tror ikke nogen sender en sort/hvis serie i dag :-)   Serien startede i 1965

    Come On, mich ;)

    Horton-Sagaen er ikke mere spændende, end det er nu? :)

    #65632
    mich
    Deltager

    Måske den kan købes på betamax/vhs . Ok, kender ikke serien, men ser ikke noget 4:3, sort/hvid eller SD længere. Det er ivet for kort til :-)   :-)   :-)

    #65639
    Anonym
    Inaktiv

    mich sagde
    Måske den kan købes på betamax/vhs . Ok, kender ikke serien, men ser ikke noget 4:3, sort/hvid eller SD længere. Det er ivet for kort til :-)   :-)   :-)

    Nej. Det er en af de mange Amerikanske serier der aldrig har set en VHS eller DVD release og nok heller aldrig får det, da der ikke er de store penge at tjene på DVD salg af soap operas. Det er den slags at tv stationer uden for USA kan få lov til at købe rigtig billigt og så bruge som fyld stof uden for kanalernes prime time. Til gengæld så er seriens ratings også kun gennemsnitlig.

    Men serien har du i hvert fald hørt om, hvis du har set Friends (Venner). Det er den hvor Joey fik en rolle i som lægen Dr. Drake Ramoray, hvor de så senere skriver ham ud ved at smide Ramoray ned i en elevatorskakt og dø.

    #65709
    mich
    Deltager

    Der kan ses lidt her http://www.tv3.dk/se-horton-sagaen-online

Login Registrer
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button