Home/Trio – YouSee og Dreambox 8000

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #55772

    Hej,

    overvejer Home/Trio da jeg allerede har Duo og syntes Viasat er blevet alt alt for dyr.

    Er der nogen der har erfaring med Dreambox og YouSee eller Home/Trio?

    Er det ikke et regulært signal der kommer ud af Home/Trio eller skal man have en særlig IPTV receiver?

    #59126
    nnielsen
    Deltager

    Jeg har selv Hometrio lige nu og har før haft yousee.

    Du skal have en IPTV box for at kunne se kanalerne og hvis du vil se det i flere rum så skal du have flere bokse, som koster.

    Det problem har du dog ikke med yousee. Jeg er meget godt tilfreds med mit TDC abonoment og for mit vedkommende ville det være dyere at have yousee, men det er meget forskelligt alt efter hvad man kræver og hvor man bor.

    #59127

    nnielsen sagde

    Du skal have en IPTV box for at kunne se kanalerne og hvis du vil se det i flere rum så skal du have flere bokse, som koster.


    OK – og der findes ikke IPTV “receiver” til Dreambox? Hm.

    #59128
    avh
    Deltager

    BrugerInterfacet i TDC home trio er noget af det bedst fungerende, så det er næsten ikke besværet værd med en anden box…

    Og boksen skal man alligevel betale for, hvis man vil have en home trio løsning…

     

    Begrænsningen i denne løsning er som ved andre udbyder bokse at man ikke kan flytte optagelser ud fra boksen og man kan ikke sætte ekstra diskplads til…

    Billede-kvaliteten vil jeg kalde lige acceptabel.

     

    Home Trio er som sagt regulært IPTV, dvs. det hardwaremæssigt f.eks. kun kræver et netkort i en PC.

    Signalet sendes som multicast.

    Ligeldes er mange af kanalerne krybteret og home trio anvender ikke et CAM-modul…

     

    Det er en lukket løsning….

Login Registrer
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button