hjælper Antenneforstærker?? -OG Boxer signal fra kbhV/ gladsaxe dårlig MUX 1- resten kbhV / glasaxe/ Jyderup MUX 2 (HD 3212) fejlfri! TV-2 MUX 3 også Glx/ kbh vest (hove?) “kvalitet” som

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #57191
    1-novice
    Medlem

    Hej

    Efterskrift   Boxertv forstår heller ikke hvorfor signalerne kommer fra to forskellige sendere -som T´V’et fortæller, og foreslog derfor en nustilling da vedkommende åbenbart mente TV’et SÅ måtte vælge bedste sendemast til alle kanaler

    Hvad med i andre, får i også fra to forskellige sendere?  OG- Boxer mente signalerne fra Jyderup MÅSKE var blevet bedre i forhold til hove, men  det forklarer jo ikke hvorfor MUX-1 og MUX-3 så har valgt Hove nu jeg har fået nyt! TV  samsung UE22H5615AK. -og nyt boxermodul. I øvrigt foreslog Boxer nulstilling, men!! TV efterlyser pinkode -som jeg ikke har! :–). Har lige spurgt Samsung om TV’etkan snakke sammen med Bokser i Danmark -men ellers solgte man det vel ikke, det kan man da ikke som en seriøs forretning.

    oprindelig


    indlæg:

    har lige fået nyt smartTV og nyt modul til Boxer. Det ser ud som  nogle kanaler kommer fra københavnV / gladsaxe –

    DR 1 og 2 , Lorry og Hovedstaden alle mux 1, HD 3210  samt TV-2  (HD 3214)     alle med større og mindre fejl  – vist afhængig af vejret/ højtryk?

    selv i dag den 07-08 svinger fejlene på  ca 0 – 2000

    andre ser ud til at komme fra Jyderup = KbhV- Glx – jyderV (eller hvad der nu stod) MUX 2 ( HD 3212 ) helt fejlfrit

    jeg sidder og overvejer at pille Boxermodulet ud når jeg ikke ser TV2 ? –men det hjælper jo  ikke på TV-2

    har nogen andre forslag

    alternativt har jeg tænkt på en antenneforstærker men kan se de findes i mange modeller og prisklasser

    er det nødvendigt med en jeg kan stille på, kanal for kanal,  og kan virker den lige så godt hvis jeg sætter den inde i huset  få m  fra TV (kablets samlede længde fra antennen ca 8 m

    og hvor mange DB  vil i foreslå at den skal kunne forstærke signalet   —og afhænger det af om forstærkeren har en eller to udgange

    hvis!!! nr to udgang bliver brugt er det højest et  par uger i ferien via forlængerkabel på ca 5 m

    huset er beliggende på nordvestsiden af sjælland. og efter dækningskortet skulle signalet være bedst fra hove  -er i sin tid også målt til at være bedst fra Hove.

    PS.   Kan ikke huske om kablet blot et et almindeligt!! udendørs kabel af bedste udendørs !! kvalitet  -eller om det er dobbeltisoleret

    og om jeg i givet fald nødvendigvis behøver et nyt kabel med den afstand -eller et LTE filter  –underforstået kan kablet være problemet

    jeg kan se man kan få et LTE filter  men at det skal monteres så tæt på antennen som muligt     -er der i øvrigt indbygget et sådant filter  i  i en antenneforstærker?

    på forhånd  tak for hjælpen!

Login Registrer
Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button