Hjælp til køb af Samsung Smart TV

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56999
    Anonym
    Gæst

    Jeg tænker på at købe et Samsung Smart TV. Er der nogen der kender til steder hvor jeg kan få et 40-tommer Samsung Smart TV under 3000 kr? og er det vigtigt at TV’et er 100 Hz (200/400 CMR) eller kan 50 Hz (100 CMR) også bruges? 

    #65826
    Anonym
    Gæst

    Du skal op på lidt mere end det for at kunne få et i den størrelse med det du ønsker, i hvertfald til de penge de normalt sælges for, når der kommer nye modeller, så er der chancer, da de gamle så sættes ned i pris.

    #65859
    Anonym
    Gæst

    Jeg har opgivet at finde det under 3000, da der ikke er noget TV til den pris. Men under 4000 er det muligt. Men jeg har tænkt på at købe det i Tyskland. Jeg har spurgt Samsung om garanti og de sagde at der er EU-garanti på deres TV. Er dette et godt TV? https://www.cyberport.de/?DEEP=7910-9JC&APID=6 

    På Pricerunner.dk står der 5.150 kr i Danmark, mens at det koster omkring 3800 med fragt i Tyskland. 

    Der er også UE40H6273 der koster 5.149 i DK, men 3200 med fragt i Tyskland. 

    Hvor vigtigt er UHD 4K? 

Login Registrer
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button