HD-udsendelser på TV 2 HD

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56347
    Anonym
    Gæst

    Forslag:
    Skal vi prøve at lave en liste over udsendelser som vises i HD på TV 2 HD? Jeg foreslår at vi skriver de udsendelser ned, som vi selv har set og meget egne øjne vurderer sendes i ægte HD (720p).

     

    Hvorfor?
    Fordi TV 2 ikke selv skilter med hvilke udsendelser der vises i HD. Hverken på TTV, tv2.dk eller i EPG’en.
    Optager man på tv-boks eller harddisk på computeren, er der jo ingen grund til at fylde boksen/disken op med HD-optagelser, som ikke er i HD.

     

    Jeg har set følgende, som jeg mener blev sendt i HD:

    Campisterne
    Operation X
    Station 2 (studie)

    #62140

    Det er da en fin idé.

    Umiddelbart vil jeg dog optage HD versionen uanset. Synes trods alt den er bedre kvalitet, uanset om det er ægte HD eller ej.

    #62153
    mich
    Deltager

    Fin idé

     

    Men klag på bl.a. facebook   http://www.facebook.com/Tv2SeernesRedaktor

     

    Kontant, Ekstrabladet, jp o.s.v..

     

    Det er under al kritik, at de som de eneste af de store kan slippe afsted med ikke at signalere HD

    #62194
    mich
    Deltager

    DR´s programoversigt på

    http://www.dr.dk/tv/oversigt,

    HD angivelse ved alle EM kampene på DR1. Det kunne TV2 jo lære noget af, nu må vi se, om vi også får HD skilt på skærmen på DR 1 under selve HD udsendelsen

    20:45
    EURO 2012: Tyskland-Portugal, direkte
    Sendes i HD.

    #62197
    Anonym
    Gæst

    Dejligt at DR kan finde ud af det!

    #62207

    Også HD logo på kampen på DR1 men lidt uheldigt også på SD udgaven hos Viasat.

    #62208
    mich
    Deltager

    admin sagde
    Også HD logo på kampen på DR1 men lidt uheldigt også på SD udgaven hos Viasat.

    et betyder vel bare, at de sender signalet, ikke det modtages 🙂  Men ikke okey

    #62209
    mich
    Deltager

    Det samme på Yousee´s sd kanal på 501

    #62210
    mich
    Deltager

    Men helt ærligt, DR1 kan jo ikke være ansvarlig for at modtageren i den anden ende modtager det i HD, kun at de sender det i HD

    #62211
    mich
    Deltager

    He, he, men skiltet er også på web TV fra yousee, men alligevel, de skilter med HD

    #62223
    Preben Pedersen
    Deltager

    Det er vel meget logisk, at så frem DR 1 sender udsendelsen i HD og der så sker en nedskalering af dette signal til almindelig SD – så vil billede jo indeholde HD logo´et – det fjernes jo ikke.

     

    Nok derfor nogle kanaler ikke direkte har et HD logo i deres billede winkny 

    #62294
    mich
    Deltager

    Ny artikel idag vedr. TV2 og HD

    http://www.tvnyt.com/artikel/default.asp?id=20589

Login Registrer
Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button