HD boks mister kanaler

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #55791
    casper
    Deltager

    Hejsa – jeg har erhvervet en ny ViaSat HD-boks og det spiller OK, men en gang imellem kan jeg ikke “åbne” feks. NGC HD og feks. TV1000 Drama … hopper jeg så forbi og så retur til kanalpladsen til NGC fungerer det nogle gange igen ??

    What to do!

    vh Casper

    #61297
    lytro
    Deltager

    Har du talt med VIASAT question det er jo deres boks.

     

    Lynge smile

    #61298

    Går udfra at der er koblet signal til begge indgange på HD boksen fra Viasat?

    Det kunne lyde som om der kunne være problemer med den ene af de 2 indgangssignaler. Hvordan er den koblet til parabolen? 2 kabler ind eller med splitter og SatCR LNB?

    #61299
    casper
    Deltager

    Med splitter og SatCR lnb

    … hvis der var fejl i opsætningen ville det vel være en generel fejl i en af polarisationerne og dermed skulle jeg jo ha´problemer på vel ca. ½ af kanalerne eller hva` ?

    #61300

    Så vidt jeg ved så skifter boksen signalinput for hver anden kanal. Så jo halvdelen af kanalerne burde så fejle. Såfremt det kun er specifikke så er det nok ikke lige det. Eneste bud herfra kunne være at prøve at nulstille boksen og opsætte SatCr igen, evt. med andre værdier bare for at prøve det.

Login Registrer
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button