Futurama skrottet atter en gang

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56612
    Anonym
    Inaktiv

    Først var det Fox der skrottede Futurama, nu har Comedy Central gjort det samme. Futurama er næsten først lige vendt tilbage på skærmene i USA efter en uhyggelig lang pause, men i April besluttede Comedy Central at de ikke vil fortsætte med Futurama når den i gang værende sæson er overstået. Så den 26 August er det definitivt slut med Futurama.

    http://www.wired.com/underwire/2013/04/futurama-cancelled-again/

    #63486
    evilguy
    Deltager

    NOOOOOOO!!!! (sagt med Bender stemme).

     

    Lad os håbe Netflix køber rettighederne og forsætter denne geniale serie. Har lige købt sæson 5 og 6 på DVD, og serien er hylende morsom.

    #63487
    Anonym
    Inaktiv

    Ja det er dælme træls. Jeg var også helt hyped dengang da Comedy Central meddelte at de overtog Futurama efter Fox.

    Men jeg tror at de her ekstremt lange halv sæson pauser at de blev ved med, er en faktor der også var med til at afgøre at de ikke længere ønskede at fortsætte med serien. Men det var jo også skørt at man skulle vente et helt år på at en sæson fortsatte.

    Men Netflix tror jeg ikke overtager serien. En kandidat på dette felt kunne være Showcase, altså at de simpelthen rykker serien til Canada. De står bag en del succes fulde tv-serier, der bla. også bliver solgt til andre networks i hele verden.

    En muglighed at folk bla. har med Showcase, er at abonnenter kan se deres serier streamet på deres hjemmeside i 1080p.

    Nævneværdige serier fra Showcase er bla. Warehouse 13, Continuum, Lost Girl, Boardwalk Empire og Rizolli & Isles.

Login Registrer
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button