Flere Reciver

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56149
    jesper196
    Deltager

    Hej 🙂

     

    Jeg vil gerne høre om man kan få en lnb fordeler så man kan tilslutte til flere recvicer så man behøver kun en lnb kabel fra skålen?

     

    Med Venlig hilsen Jesper

    #60919

    Der er muligheder. Men skriv lige hvad de receivere du vil benytte hedder, og om du kun vil modtage fra en satellitposition. Det gør det nemmere at svare.

    #60920
    jesper196
    Deltager

    Jeg har en parabil med 4 lnb til min triax dsx 354 t tror jeg den hedder så vil jeg gerne have et lnb kabel til den anden recetiver

    #60923

    Ok. Du kan ikke dele til flere receivere umiddelbart. Du kan ikke gøre det med dine nuværende lnb'er med mindre det er twin lnb'er. Det skal være twin lnb'er med 2 udgange, som så skal samles i endnu en DiSEqC switch ude ved parabolen, ligesom jeg går ud fra du har nu med dine nuværende 4.

    For at få signalet ind på 1 kabel er dette muligheden /johansson-9640-multiband-converter/ 

    Så dit setup vil altså bestå af 4 x twin lnb hver fordelt til 2 DiSEqC switches, der hver kobles til samleboksen og dit ene kabel på denne. Indenfor kan du så via adskillerboksen splitte op til de 2 receivere.

    Men det er en meget dyrere løsning end at trække endnu et kabel.

Login Registrer
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button