Fladskærms-TV

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #57143
    Anonym
    Inaktiv

    Har lige købt et PHILIPS 5500 Series.

    48″ Full HD LED TV.

    Mit problem er, at jeg oplever:

    Irriterende og rungende lyd på TV’et.

    Kan man evt. indstille lyden på en måde, så jeg undgår denne rungende lyd?

    Umiddelbart, så er det vidst kun på de danske kanaler. Måske, at andre som har købt tilsvarende TV.

    Oplever det samme?

    Venlig hilsen

    Henrik

    #66650
    Anonym
    Inaktiv

    Fandt en Engelsk bruger manual på nettet, prøv dette:

    Setup => TV settings => Sound  Her finder du mugligheden for at indstille Bass og Treble manuelt. Så kan du prøve at skrue lidt ned for bassen, for at se om det hjælper på det. Typisk opstår rungen pga. bassen står for højt.

    #66651
    Anonym
    Inaktiv

    Per M sagde
    Fandt en Engelsk bruger manual på nettet, prøv dette:

    Setup => TV settings => Sound  Her finder du mugligheden for at indstille Bass og Treble manuelt. Så kan du prøve at skrue lidt ned for bassen, for at se om det hjælper på det. Typisk opstår rungen pga. bassen står for højt.

    Kære Per M

    Har forsøgt diverse, så uanset hvad, så føler jeg stadig at dette ikke hjælper. Har det noget at gøre med YouSee? ;)/Opdatering? ;))

    Hvis ikke, så ved jeg snart ikke? 😉

    #66652
    Niels Petersen
    Deltager

    Det er sjælden godt bare at bruge den interne lyd, en Soundbar eller andet er at foretrække.

    #66653
    Anonym
    Inaktiv

    henrikg73 sagde

    Per M sagde
    Fandt en Engelsk bruger manual på nettet, prøv dette:

    Setup => TV settings => Sound  Her finder du mugligheden for at indstille Bass og Treble manuelt. Så kan du prøve at skrue lidt ned for bassen, for at se om det hjælper på det. Typisk opstår rungen pga. bassen står for højt.

    Kære Per M

    Har forsøgt diverse, så uanset hvad, så føler jeg stadig at dette ikke hjælper. Har det noget at gøre med YouSee? ;)/Opdatering? ;))

    Hvis ikke, så ved jeg snart ikke? 😉

    Nej, det er slet ikke noget der har med YouSee at gøre. Så hvis det ikke engang hjælper med at skrue ned for bassen på TV’et, mja så er der nok kun mugligheden med eks. en soundbar som Niels foreslår. Der kan du prøve at se på dem at Philips har i deres udbud, for at få en der passer til dit TV fra dem.

    Det skulle i hvert fald forbedre lyd oplevelsen betragtelig. Spørg evt. i den samme butik du har købt dit TV.

    #66654
    Anonym
    Gæst

    Det kan lade sig gøre og finde tv med ordentlig lyd, vi har et sony kdl32r50 der sidder højtalerene og peger nedad det betyder så også at tv´t er tykkere i bunden hvor højtalererne er placeret.

    #66655
    Anonym
    Inaktiv

    jetdirect sagde
    Det kan lade sig gøre og finde tv med ordentlig lyd, vi har et sony kdl32r50 der sidder højtalerene og peger nedad det betyder så også at tv´t er tykkere i bunden hvor højtalererne er placeret.

    Mit Panasonic TX-L47DT50Y har også rigtig gode indbyggede højtalere, så her er der heller ikke brug for ekstra lyd udstyr. Skyldes at Panasonic har monteret en så kaldt Fuldtonehøjtaler i TV’et.

    Så der findes fladskærme der ude, der har rigtig gode højtalere indbygget. Det er bare et spørgsmål om at finde dem.

    #66656
    mich
    Deltager

    Lyden på mit Samsung UE40D6505VS er også udmærket

    #66657
    Anonym
    Gæst

    samsung og sony er der ikke noget med de har et tæt samarbejde

     

    prosonic,blaupunkt,sharp som bilka sælger har dåse lyd alle 3 mærker er testet

     

    soundbar fåes bla som 2.1 med aktiv subwoofer 

Login Registrer
Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button