ESPN HD..

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 24 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #55441
    supermoy
    Deltager

    Hejsa..

    Er der nogen af jer som ved hvilken freqvens ESPN HD blir sendt ud på, når den starter imorgen hos Canaldigital??

    #57439
    OA22
    Deltager

    Den är igång på 10.841 V

    Startade i fredags Cool

    #57440
    supermoy
    Deltager

    Hmm.. Tror der er noget galt med min reciever, for jeg får kun signal på 10841 H..

    Har samme problem med andre af de freqvenser som canaldigital bruger, så noget er der galt.. Disapprove

    #57443
    Bobben
    Deltager

    supermoy sagde:

    Hmm.. Tror der er noget galt med min reciever, for jeg får kun signal på 10841 H..

    Har samme problem med andre af de freqvenser som canaldigital bruger, så noget er der galt.. Disapprove


    Har du Canal Digital HD boks ?

    Den testes på kanalnummer 384 på CD HD bokser.  Kanalen heter “Test2935”.

    #57444
    supermoy
    Deltager

    Nej jeg har en Vantage HD 8000S.. 

    #57446
    poul_b
    Deltager

    10841 V
    tp A9

    10841 V
    tp A9

    DVB
    SR 24500  FEC 7/8
    MPEG-4/HD 2933 512 640
    100121ESPN America UK 

    #57447
    supermoy
    Deltager

    Sådan har jeg oz tastet det ind, men jeg får ik noget signal.. Har det samme problem med at få signal Verticalt på en del af de lave frekvenser canal digital bruger.. Horisontalt er der ingen problemer.. 

    Har ik altid haft det problem, det var noget som kom lige pludseligt..

    #57448
    bentdn
    Deltager

    Du skal ind i din Menu på din Vantage HD7100S under satelit  og ned til og trykke ok på Manuel søgning og når den er åber  skal  du trykke på rød knap Edit TPs for at oprette ny Frekvens  10841 MHz  Symbolforhol.  24.500MS/s  FEC DVBS   Polaritet  (v) lodret (på  vantage HD7100S er polaritet H = vandret V = lodret)

    jeg har selv en Vantage HD7100 TS

    Supermoy du skal ind på telenorsbc com for at indtaster dem ny Frekvenser som du ikke har i din Vantage HD7100S

    http://www.telenorsbc.com/templates/Page.aspx?id=783

    #57449
    supermoy
    Deltager

    Det har jeg lige prøvet, men får kun 04% signalstatus = ingen signal.. Jeg har fint signal vandret, men ik lodret..

    Fatter det simpelthen ik….

    #57450
    poul_b
    Deltager

    hej igen

    jeg sidder lige netop med 1 hd modtager foran min næse 🙂

    sætter den op som :  Tuner1 (DVB-S2)

    freq.  10841   – symbol rate  24500

    vertikal – DVBS2 – får ok signal samt ok fra quality

    FEC: 1/2

    Modulatio: QPSK

    og har programmet :  Test 2935  som er ESPN Amerika HD

               samt                Test 2936  samme

    håber du får held af det

    #57451
    supermoy
    Deltager

    bentdn jeg kan godt se mine frekvenser ik er opdateret.. Men når jeg prøver at taste dem ind manuelt får jeg stadig intet signal på de lave frekvenser med lodret Pol.. 

    #57452
    supermoy
    Deltager

    Er lidt bange for at det er min vantage box der er noget i vejen med desværre, men da den er købt i tyskland er det ik lige så nemt at få den tjekket.. Er der nogen der ved om man kan få dem lavet i danmark??

    Det skal forresten lige siges at jeg haft haft besøg af en parabol mand for at få tjekket min parabol, og han sagde at der var fint signal ind i huset..    

    #57453
    supermoy
    Deltager

    Jeg mangler de her signaler på Thor 6:

    TP A7. Freq 10.809. SR 24.500. Pol V. 

    TP A9. Freq. 10.841. SR 24.500. Pol V.

    TP A11. Freq. 10.872. SR 24.500. Pol V.

    TP A13. Freq. 10.903. SR 25.000. Pol V.

    Og de her signaler på Thor 5:

    TP C5. Freq 11.278. SR 24.500. Pol V.

    TP C9. Freq 11.341. SR 24.500. Pol V.

    TP C13. Freq 11.403. SR 24.500. Pol V.

    Nu har jeg kun skrevet dem op jeg bruger, for der er en del flere der ik virker.. Men der er jo et mønster, eftersom det kun er den vertikale polaritet jeg har problemer med at få signal på.. Hmmm Sad

    #57463
    Bosse
    Deltager

    Jeg har selv en Vantage HD 8000S og har ingen problemer at modtage ESPN HD ,men er det kun på THOR de vertikale mangler ?

    Du kan sikkert modtage fra andre satelitter så hvordan virker de vertikale der ? – fejlen kan udmærket

    skyldes andre ting end din reciever — det kan f.eks. være din kabelnedføring — din LNB — for dårligt signal

    (juster parabolen) — forbindelse fra reciever til TV — bruger du HDMI eller Scart ? — fejlen kan sagtens

    være en lille  ting man ikke tænker på. Hvilket SW kører du med , måske skal du prøve et andet – det er jo

    nemt at skifte med et USB stick.

    vh/Bosse 

    #57465
    supermoy
    Deltager

    Hej Bosse..

    Ja lige umiddelbart er det kun på Thor 5 og Thor 6 jeg har problemer med de vertikale signaler.. Og det er kun på de lave frekvenser den er gal.. På de andre sattelitter jeg modtager (5ø, 13ø, 19ø) Har jeg ikke bemærket at der skulle være noget galt.

    Boksen virker fint de første par måneder, men så lige pludselig røg signalet til Thor 5.. Og efter de har taget Thor 6 i brug, er problemet oz det samme der med de lave vertikale frekvenser.. Samtidigt med mine signal problemer opstod, fik jeg oz store problemer med at skifte mellem viasat og canaldigital på boksen, altså fra det ene kodesystem til det andet.. Så det er derfor jeg tænkte at det nok er boksen som er i udu…

    Jeg har haft en parabol montør ude og kigge på min parabol, og han mente mine signaler var fine nok.  Jeg bruger sw 02257-1 lige pt, men har haft andre versioner i, dog uden held.. Boksen er forbundet til fladskærmen via HDMI..

    Mvh Per

Login Registrer
Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 24 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button