Er der mon en ny Samsung Blueray/HDD optager på vej ? Min bd-8300 2013 model er vidst gået i sort

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #57136
    mich
    Deltager

    Hej

     

    Er der nogen der ved, om der er en ny Samsung Blueray/HDD optager på vej ? 

     

    Denne http://www.samsung.com/dk/consumer/tv-av/audio-video/blu-ray-dvd-player/BD-H8500N/XE er den nuværende model

     

    Eller kører denne model videre hele 2016 ?

    #66634
    mich
    Deltager

    mich sagde
    Hej

     

    Er der nogen der ved, om der er en ny Samsung Blueray/HDD optager på vej ? 

     

    Denne http://www.samsung.com/dk/consumer/tv-av/audio-video/blu-ray-dvd-player/BD-H8500N/XE er den nuværende model

     

    Eller kører denne model videre hele 2016 ?

    Måske HEVC + H. 265  eller DVB-C2

    #66635

    Jeg har ikke hørt noget om ny model. Der er ikke det store marked længere. I de senere år har det primært været Panasonic, der er kommet med nyt. Ved ikke om de kunne finde på at lave en 4K blu-ray afspiller med harddisk måske. 

    #66636
    mich
    Deltager

    admin sagde
    Jeg har ikke hørt noget om ny model. Der er ikke det store marked længere. I de senere år har det primært været Panasonic, der er kommet med nyt. Ved ikke om de kunne finde på at lave en 4K blu-ray afspiller med harddisk måske. 

     

    Det var ikke blueray, jeg valgte den, men HDD optageren, og så en pris på 2000,- var rimeligt. Og den har været brugt rigtigt meget

     

    Hvad er der af alternativer HDD optager til kabel TV  til samme pris ?

    #66641
    Niels Petersen
    Deltager

    Hvad med udbyderens egen.?

    Venter f.eks selv på at se hvordan den nye fra You See er, da min Samsung også står for udskiftning.

    #66644
    Anonym
    Inaktiv

    mich sagde

    mich sagde
    Hej

     

    Er der nogen der ved, om der er en ny Samsung Blueray/HDD optager på vej ? 

     

    Denne http://www.samsung.com/dk/consumer/tv-av/audio-video/blu-ray-dvd-player/BD-H8500N/XE er den nuværende model

     

    Eller kører denne model videre hele 2016 ?

    Måske HEVC + H. 265  eller DVB-C2

    Samsung har ikke noget på vej, de foretager ikke noget før Panasonic foretager noget og her skal man holde øje med hvad der sker i Tyskland.

    På det felt står udviklingen af DVB-C2 totalt stille, fordi at der fokuseres på at få gang i deres DVB-T2 der nede. Så det betyder også at en som Panasonic heller ikke leger med tanken om at udvikle en DVB-C2 optager til det Europæiske marked, fordi der ikke findes et behov for sådan en endnu til deres primære marked, Tyskland.

    Så Panasonic vil nok fokusere på DVB-T2 og DVB-S2 den kommende tid og så længe de gør det, så gør Samsung og alle de andre det samme.

    #66647
    Anonym
    Gæst

    h8900n er største model fra samsung pt

Login Registrer
Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button