enigma2 box med tilslutning til ipbox så tv’s kan ses i andet værelse?

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #57060
    Mik
    Deltager

    Hej,

    Jeg har en enigma2 baseret boks, og vil gerne have tv i et andet værelse. Nu har jeg set at en app “dream droid” fungerer fint på min telefon men problemet er det ikke er optimalt når man så smider billedet videre igennem chromecast til tv via cast skærm funktion (og vlc).

     

    Er der nogen ipboks som fungerer med streams fra enigma2 og giver mulighed for at man kan streame de kanaler derfra og så se det direkte på tv? Det ville jeg mene bliver mere stabilt?

    #66229

    Der findes images som har såkaldt Server / Client funktionalitet, så man kan streame tv til en anden Enigma boks på hjemmenetværket. Har aldrig brugt det, men måske andre ved mere?

    #66241
    revoxs
    Deltager

    Jeg har en Xtrend et10000 i stuen og streamer til en VU+ Duo2 i soveværelset.

    De kører begge med OpenATV 5.0 og jeg bruger plugin’et “Remote Channel Stream Converter” til at hente kanaler til VU’en.

    Det kører over WLAN og streamer både HD og SD kanaler uden problemer. Det er primært Waoo’s store tv pakke, men også satellit kanaler.

Login Registrer
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button