DVBC boks genstarter jævnligt

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56022
    MWD
    Deltager

    Har et tv hvor der kun er dvb-t modtager i og har købt en boks for at kunne se alle de kanaler der er med i grundpakken hos yousee. Mit problem er at boksen genstarter jævnligt når jeg prøver at se tv. Har haft den tilsluttet med scartstik og nu også prøvet et hdmi kabel. Tænkte så det var modtageren der var noget galt med og købte en ny. Men den nye modtager gør det samme.

     

    Er der nogen der kender noget til det problem?

    #60199
    Anonym
    Gæst

    En billig Ennovia-boks, jeg havde købt i Kvickly, gjorde det samme – den røg retur til fordel for en Triax C HD 415 CX. (Denne model er dog nu udgået)

    #60202
    MWD
    Deltager

    Tænker på at der må være noget der udløser det når det er 2 forskellige modtagere og det sker på begge vores tv

    #60203
    Anonym
    Gæst

    Hvilken modtager er detquestion

    #60251

    Jeg har en bluetinum og en denver 109hd. Købte først bluetinum modtageren og det første stykke tid var der ingen problemer. Men troede så den var gået i stykker da den begyndte på at genstarte og havde ikke nogen bon på den så gik ikke tilbage med den. Men når nu den anden også gør det tænker jeg jo at problemet skal findes et andet sted?

Login Registrer
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button