Dreambox DM525

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

Login Registrer
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #78207
    Anonym
    Inaktiv

    Hej,

    Jeg har lige ‘fået’ en Dreambox DM525 ind af døren. Desværre findes der ingen manual på nettet, selv om Dreambox skriver det i den guide der medfølger.

    Skal bruges til BoxerTV og Tysk TV. Den virker fint MEN jeg kan ikke på HBBTV til at virke får Networks error: 3-Host hbbtv.3sat.de NOT found.

    Mistænker at jeg ikke har netforbindelsen up og køre. Er kablet og blinker som den skal i netkortet.

    Er det nogen der kan hjælpe???

    Et spørgsmål til: Hvordan laver man en favoritliste?

    Tak for hjælpen og ha’ en god weekend

    /Lars 🙂

    #78208

    Bedste bud på HBB TV problem kunne være softwaren på boksen skal opdateres, hvis du ikke har gjort dette.

    På boksen kan du så vidt jeg husker tilføje kanaler til favoritliste ved at klikke på menu knappen, når du er inde i kanallisten, ud for den kanal du vil tilføje og vælge tilføj til favoritter.

    Du kan også gøre det via computer i programmet DreamboxEdit.

    God weekend

    #78249
    Anonym
    Inaktiv

    Bedste bud på HBB TV problem kunne være softwaren på boksen skal opdateres, hvis du ikke har gjort dette.

    Jeg mener vist også at kunne huske at der for et par år siden blev skrevet på det officielle Dreambox forum om en software bug på samtlige Dreamboxe ang. Tysk HbbTV, som skulle have været blevet løst med en software opdatering der blev udgivet til dem.

    #78283
    Anonym
    Inaktiv

    Hej,

    Tak for jeres hurtige svar.

    Min netforbindelse virkede ikke da der var en fejl på et netkabel.

    Efterfølgende lykkedes det at opdatere boksen og alt virker fint.

    Det er en superboks, ca 1000kr fra Amazon.de med fragt.

    Tak for hjælpen og glædelig jul når i når så langt 🙂

Login Registrer
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button