DIGITALT.TV brainstorming

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #57150

    Hej allesammen,

    Som de fleste jo nok ved, så er DIGITALT.TV finansieret af reklamer. Indtægterne her er lidt svingende, for de reklamer der ikke er faste aftaler med, og specielt Google Ads giver her i 2016 ikke helt længere det samme afkast, trods besøgstallet faktisk er i plus. Der er jo nok en del med Adblockere efterhånden, og generelt har jeg også en fornemmelse af, at Google Ads giver lidt mindre end tidligere pt. Det er nok et element, at flere ser siden på smartphone efterhånden.

    Så jeg er ved at brainstorme lidt på nye muligheder i forlængelse af DIGITALT.TV i forhold til indtægter, og i den forbindelse tænkte jeg, at jeg lige ville høre jer forumbrugere, om I har nogle gode idéer.

    Jeg tænker umiddelbart ikke i retning af, at der kommer betalingsindhold her på siden, jeg tænker mere på noget ekstra i forlængelse af DIGITALT.TV’s emneområde og indhold.  Måske e-bøger og lignende?

    Har I idéer, så er de meget velkomne 🙂

    Mvh

    Bo

    Webredaktør http://www.digitalt.tv

    #66703
    stefanmoller
    Deltager

    Først og fremmest så kunne folk starte med at deaktivere deres ad-blockers. Så mange forstyrrende reklamer er der altså heller ikke. Det er muligt med de fleste (alle) ad-blockers, at tillade reklamer på ens yndlings sites, så man kan være med til at holde driften i gang. Jeg kan kun opfordre alle til at gøre dette.

    Stefan

    #66704
    Anonym
    Inaktiv

    Sponsorater kunne være et tip til lidt indtjening. De støtter med lidt penge for at have en fast banner reklame med indlagt link til deres site.

    Hvis de er villige til at udlåne noget nyt til en test, bliver de desuden nævnt i artiklen som tak, igen med en banner reklame og nævnelse om at det kan købes hos disse flinke mennesker der gjorde testen muglig.

Login Registrer
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button