Det svære valg

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

Login Registrer
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #77503
    pmenzies
    Deltager

    Jeg skal have nyt TV og ser på Samsung 49″ Q7F eller Panasonic TX-50DX730E (eller 780E) og kan ikke helt bestemme mig. Jeg har Boxer TV og skal bruge to tunere. Ser almindelig TV, optager på harddisk samt en del sport. Min lokale TV mand siger at Samsung går mere i stykker end Panasonic, men har haft Samsung i en del år uden dårlige oplevelser.

    det er MEGET svært at gennemskue, så jeg håber nogen derude har et par faktuelle tanker…

    #77539

    Hvis du skal bruge det til Boxer og have glæde af de to tunere i forhold til at se et og optage noget andet, så skal du have et TV med 2 kortlæser porte (CI porte).

    Panasonic TX-50DX730E er en 2016 model, så den ved jeg ikke om du kan købe længere. 2017 modellerne hedder EX og ikke DX. På 2017 serien er EX780 den billigste serie med Twin tuner og hvor der er plads til 2 kortlæsermoduler.

    Samsung Q7F og de øvrige Samsung modeller har kun plads til et kortlæser modul, så den ville jeg ikke vælge til Boxer med ønske om at se og optage på dit tv.

    Prisen på Panasonic EX780 er dog ret høj, når man lige nu kan få et Philips 55POS901F OLED til 11.995,- der også har twin tuner og plads til to kortlæsermoduler. Det har jeg anmeldt her https://digitalt.tv/philips-55pos901f-oled-tv-test-anmeldelse/

    Men du har måske ikke plads til 55″?

    #77540
    pmenzies
    Deltager

    Tak Bo – Vores lokale TV forretning har DX på lager.

    Philips kender jeg ikke så læser lige din anmeldelse.

    Desværre er det ganske svært at finde ud af på de forskellige søgesider om der er et eller to CI+ moduler

    #77551

    Desværre er det ganske svært at finde ud af på de forskellige søgesider om der er et eller to CI+ moduler

    Ja det er rigtigt. Du kan se en liste over de 2017 modeller jeg kender til her:

    https://digitalt.tv/2017-tv-koebsguide/ i afsnittet 2017 TV med Twin Tuner og dobbelt kortlæser mulighed

    Philips modellen er ikke på tilbud mere kan jeg se.

    #77552
    pmenzies
    Deltager

    Super – tak for hjælpen

Login Registrer
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button