CanalDigital viser ikke hvidt “HD” i oplysninger, på TV2HD, selvom der står HD ved TV logoet

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56245
    mich
    Deltager

    Hej

     

    CanalDigital viser ikke hvidt “HD” i oplysninger, på TV2HD nede i bunden i venstre hjørne, når man trykker på oplysnings knappen, selvom der står HD ved TV logoet oppe i venstre hjørne

     

    Nogen der har nogen forklaring på det ?

    #61678
    Bobben
    Deltager

    mich sagde

    Hej

     

    CanalDigital viser ikke hvidt “HD” i oplysninger, på TV2HD nede i bunden i venstre hjørne, når man trykker på oplysnings knappen, selvom der står HD ved TV logoet oppe i venstre hjørne

     

    Nogen der har nogen forklaring på det ?

    For at dekoderen skal vise “HD” i opplysningene så må dette sendes i Canal Digital sin EPG. Dette gjøres for mange kanaler, f.eks. Kanal5 HD og 6’eren HD for programmer som sendes i HD kvalitet.    Er ikke sikker på om TV2 leverer oversikt over hvilken programmer som sendes i HD kvalitet.  Klarer hvertfall ikke å se opplysninger om hvilken programmer som sendes i HD kvalitet  på TV2 sin egen EPG på nettet http://tvtid.tv2.dk/tvguide/    

     

    Alle de Norske HD kanalene har slik “HD” merking av programmer med HD kvalitet så jeg vil tippe dette også vil fungere på TV2HD når TV2 evt. leverer slike opplysninger.

    #61680
    langkawi
    Deltager

    Jeg har endnu ikke set en HD-udsendelse på tv2HD (Canal Digital), hvor der har været fremhævet hvidt i bunden på “HD”…  Det er selvfølgelig muligt det har været der, jeg har bare ikke lagt mærke til det.
    Løber jeg program-guiden igennem, er der heller intet der indikerer en HD-udsendelse langt ud i fremtiden.

Login Registrer
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button