Canal Digital

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56082
    thomasdan
    Deltager

    Hej jeg har en dreambox og et dobbelthoved på antennen så jeg kan modtage viasat og canal digital. Mit problem er at jeg kun kan se viasat. Jeg kan sagtens få boxen til at låse sig fast på sirius og thor satelitterne og jeg kan også godt finde en masse kanaler, men stort set alle kanaler på thor kan jeg ikke se og canal digital kanalerne findes heller ikke iblandt dem. Jeg ved ikke hvad jeg gør forkert og det er så småt begyndt at gå mig lidt på nerverne. Håber der er nogen der kan hjælpe. Mvh thomas 

    #60531
    Bent Bertram
    Deltager

    hvilke kanaler modtager du da?

    #60532
    Anonym
    Gæst

    thomasdan sagde

    Hej jeg har en dreambox og et dobbelthoved på antennen så jeg kan modtage viasat og canal digital. Mit problem er at jeg kun kan se viasat. Jeg kan sagtens få boxen til at låse sig fast på sirius og thor satelitterne og jeg kan også godt finde en masse kanaler, men stort set alle kanaler på thor kan jeg ikke se og canal digital kanalerne findes heller ikke iblandt dem. Jeg ved ikke hvad jeg gør forkert og det er så småt begyndt at gå mig lidt på nerverne. Håber der er nogen der kan hjælpe. Mvh thomas 

    jeg har også dreambox og ved at vælger man den forkerte sattelit i opsætningen så får man ikke alle kanaler ind

     

    har du valgt : thor2/3/intelsat10-02 i opsætningen

     

    husk der skal instaleres et emu for at få kortet til og virke i boksen uden cam modul

    #60536
    thomasdan
    Deltager

    jetdirect sagde

    thomasdan sagde

    Hej jeg har en dreambox og et dobbelthoved på antennen så jeg kan modtage viasat og canal digital. Mit problem er at jeg kun kan se viasat. Jeg kan sagtens få boxen til at låse sig fast på sirius og thor satelitterne og jeg kan også godt finde en masse kanaler, men stort set alle kanaler på thor kan jeg ikke se og canal digital kanalerne findes heller ikke iblandt dem. Jeg ved ikke hvad jeg gør forkert og det er så småt begyndt at gå mig lidt på nerverne. Håber der er nogen der kan hjælpe. Mvh thomas 

    jeg har også dreambox og ved at vælger man den forkerte sattelit i opsætningen så får man ikke alle kanaler ind

     

    har du valgt : thor2/3/intelsat10-02 i opsætningen

     

    husk der skal instaleres et emu for at få kortet til og virke i boksen uden cam modul

    Ja jeg har valgt den der hedder Thor/intelsat 10-02 (1.0W) men kan det være fordi den låser sig fast på den forkerte transponder, den hedder 10935/22000/v.

    #60539

    10935 /22000/v passer ikke med noget på 1 vest. http://www.lyngsat.com/1west.html

    #60557
    thomasdan
    Deltager

    admin sagde

    10935 /22000/v passer ikke med noget på 1 vest. http://www.lyngsat.com/1west.html

    Hejsa nej det er sgu da også rigtigt min fejl. Har lige været inde på linket men er ikke blevet meget klogere på hvad jeg skal gøre. I må gerne bøje det i neon for mig mvh thomas

    #60558
    Palleba2000
    Deltager

    Hvilket image bruger du i dreamboksen, måske skal du opdatere transponder listen…?

    Edit:
    Eller du kan vælge manual søgning, og bruge
    Frekvens: 11.229 Mhz
    Pol: H
    SymbolRate: 24500
    FEC: 7/8
    og så vælge Netværkssøgning.

    MVH
    Palleba

Login Registrer
Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button