Canal digital på DM8000

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 21 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #55987
    Roge
    Deltager

    Hej jeg er ejer af en Dreambox 8000,

    Jeg kan ikke se alle kanalerne på den som canaldigital sender fx MTVNHD, Animal Planet HD, det er typisk HD Kanalerne, ikke dem alle…

    Har haft snakket med canaldigital og de har send nye koder ud på mit kort for og se om det var det……

     

    Er der nogle der ved hvad problemet kan skyldes, Har være inde og ændre Common interface tildeling til Telenor for at være sikker på at det ikke var det… Men det gav heller ingen ting??

     

    #60047

    Bruger du Conax cam eller de interne kortlæsere?

    #60048
    Roge
    Deltager

    admin sagde

    Bruger du Conax cam eller de interne kortlæsere?

    #60049
    Roge
    Deltager

    Jeg har brugt Conax

    #60050
    DanishMale
    Deltager

    Roge sagde

    Jeg har brugt Conax

    Hvor høj er din SNR ? Den skal helst på DM ligge over 10 inden der vises noget.

    #60051
    Roge
    Deltager

    Den svinger fra 13 til 15 også på de kanaler jeg ikke kan se

    #60052

    Ved du hvilken Conax cam version du anvender? De ældre havde problemer med HD kanaler nemlig

    #60054
    Roge
    Deltager

    Inde menuen står det at der er en ver. 4,0e, Ved at det er uden card paring…

     

    Den har skrevet ingen Data på transponter når den står på en af de kanaler som jeg ikke kan tage fx både animalplandet HD og MTVN HD…. 

    #60058
    Palleba2000
    Deltager

    Hej

    Conax 4.0e modulet  er ikke hurtigt nok til alle HDTV-kanalerne, brug hellere den interne kortlæser sammen med CCcam eller MGCam (begge er softcan's), da disse virker meget bedre end de originale cam-moduler.

    Hvordan man lægger dem ind og får dem til at virke med Canal Digital kortet må du finde ud af andre steder da dette forum ikke tillader at tale/skrive om disse cam's.

    MVH
    Palleba

    #60061
    Roge
    Deltager

    Jeg er ikke lide den helt proffe DM bruger endnu, SÅ jeg vil da rigtgit gerne have lidt hjælp…

     

    Da der ikke er noget ulovligt i det jeg gør syntes jeg ikke at der er noget forkeret at du lige sætter mig lidt ind i det…

     

    Jeg betaler fuld pris til CD så jeg tror da heller ikke at de har noget i mod det da det er deres prodrukt jeg bruger, men de kan ikke hjælpe mig da det ikke er deres maskine, og jeg vil da også være lidt ked af at skulle tage deres maskine i brug da den ikke kan 1 brøgdel ad det som dm8000 kan

    #60062
    Bobben
    Deltager

    Roge sagde

    Jeg er ikke lide den helt proffe DM bruger endnu, SÅ jeg vil da rigtgit gerne have lidt hjælp…

     

    Da der ikke er noget ulovligt i det jeg gør syntes jeg ikke at der er noget forkeret at du lige sætter mig lidt ind i det…

     

    Jeg betaler fuld pris til CD så jeg tror da heller ikke at de har noget i mod det da det er deres prodrukt jeg bruger, men de kan ikke hjælpe mig da det ikke er deres maskine, og jeg vil da også være lidt ked af at skulle tage deres maskine i brug da den ikke kan 1 brøgdel ad det som dm8000 kan

    Dersom det står ingen data på transponder så er det ikke Conax 4.0e modulet som er problemet. Jeg kan fint motta HD kanalene du mangler med en Conax 4.0e modul.   Det er mest sannsynlig en feil i kanallista.  Du bør slette alle kanaler og gjøre et nytt kanalsøk.

    #60064
    Roge
    Deltager

    Det har jeg prøvet flere gange, Desvære uden held,

    #60066
    Palleba2000
    Deltager

    Har du forsøgt at lave en manual søgning på den transponder hvor f.eks. MTVN-HD ligger på?

    Frelvensen er: 11.785 H – DVB-S2 – 8PSK – SR: 30000 – FEC: 3/4

    Forsøg dette hvis du ikke har gjort det, og når du så står i kanal oversigten på boksen, tryk på GRØN knap og vælg satellit og udbyder, istede for BLÅ knap.

    MVH
    Palleba

    #60070
    Roge
    Deltager

    Ja, Hvis jeg tager en info om kanalen:

     

    Invertere : Auto

    Modulation: 8psk

    Transponder type: satellit

    Symborate: 30000000

    System: DVB-S2

    Polarisation: Horisontal

    FEC: 3/4

    Kredsløbposition: 3590

    Frekvens: 11785000

    Pilot: Auto

    Rulleaf: 0.25

     

    Håber at dette er korekt 

    #60072
    Palleba2000
    Deltager

    Roge sagde

    Ja, Hvis jeg tager en info om kanalen:

     

    Invertere : Auto

    Modulation: 8psk

    Transponder type: satellit

    Symborate: 30000000

    System: DVB-S2

    Polarisation: Horisontal

    FEC: 3/4

    Kredsløbposition: 3590

    Frekvens: 11785000

    Pilot: Auto

    Rulleaf: 0.25

     

    Håber at dette er korekt 

    Ja, de data du skriver der er de samme som hos mig, så du får fat i transponderen, dog er kredsløbspositionen hos mig 3592, men det er nok fordi nogle kalder den for 1 grad vest mens andre kalder den 0,8 grader vest.

    Hvilke PIDs har kanalen hos dig?

    F. eks. har MTVN HD hos mig:
    VideoPID: 0x0202
    AudioPID: 0x0288
    PCRPID 0x0202
    PMTPID: 0x0104
    TSID: 0x026
    ONID: 0x046
    SID: 0x111e

    MVH
    Palleba

Login Registrer
Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 21 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button