Canal Digital og tysk tv / 19 gr øst

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #55792

    Hej

    Er der nogen Canal Digital boks som kan tage tysk tv, dvs 19 gr øst? Jeg ved at det kan lade sig gøre med Grundig SD-boksen. Men ellers? Gerne en hd-boks? Er lidt på udgik på Den Blå Avis, så muligvis bokse som CD ikke sælger længere.

    #61303
    Palleba2000
    Deltager

    Hej!

    Jeg synes du skal skaffe dig en Linux boks, (Dreambox eller lignende), så har du flere muligheder end med de bokse Canal Digital sælger. TV-Radio-Shoppen har masser at vælge mellem.

    Nu ved jeg ikke hvad du mener med HD-boks, om det er en boks med indbygget harddisk eller en der kan modtage HDTV. Men f.eks. en Dreambox DM800HD-se kan modtage HDTV og kan have indbygget harddisk, og er ikke større end et A5 papir. 🙂 Dette var bare et eksempel på en linux modtager. Og ja, de virker fint med Astra og Canal Digital.

    MVH
    Palleba

    #61304
    Anonym
    Gæst

    Palleba2000 sagde

    Hej!

    Jeg synes du skal skaffe dig en Linux boks, (Dreambox eller lignende), så har du flere muligheder end med de bokse Canal Digital sælger. TV-Radio-Shoppen har masser at vælge mellem.

    Nu ved jeg ikke hvad du mener med HD-boks, om det er en boks med indbygget harddisk eller en der kan modtage HDTV. Men f.eks. en Dreambox DM800HD-se kan modtage HDTV og kan have indbygget harddisk, og er ikke større end et A5 papir. 🙂 Dette var bare et eksempel på en linux modtager. Og ja, de virker fint med Astra og Canal Digital.

    MVH
    Palleba

    tv-radio-shoppen var da også lige den rette og anbefale, et dobbel moralsk firma der sælger kopi bokse og så råber de op om man ikke må købe kopi bokse

     

    læg hellere dine penge et andet sted fx hm-sat.de der får du mere for pengene end her i dk hvor alt er for dyrt

    kig evt på argus pingulux eller gigablue begge virker som en dreambox men er langt billligere

     

    derud over kan du se alle tv2 regioner /nrk1+2/svt1+2 på 5″ø med rette cam inst

    #61305

    Hej Palleba.

    Tak for dit indlæg. Det kører pt med en dreambox, men jeg er på udgik efter noget mere stabilt, med CD-support på, da det er til mine forældre, så det skal være meget driftsikkert.

    Det skal helst være en HD-boks som bare kan vise HD. Kan se at man kan få den slags billigt på Den Blå Avis, men de vil helst undgå to bokse (en til CD og en til Astra)

    Er der andre forslag? 🙂

    #61306

    og hej Jetdirect forøvrigt! 😉

    Ved I om der er CD-support på Strong Cam'et? Har en gammel Triax 65S som så vil kunne æde det.

    #61307

    Hvad siger I til denne Force? Lidt gammel model fra 2006, måske lidt for gammel?

     

    http://www.guloggratis.dk/radio-tv/satellitmodtager/annonce/12863563

    #61308
    kram5610
    Deltager

    parabolgutten returns sagde

    Hvad siger I til denne Force? Lidt gammel model fra 2006, måske lidt for gammel?

     

    http://www.guloggratis.dk/radio-tv/satellitmodtager/annonce/12863563

    Den kan ikke bruges til HD, da den kun har en DVB-S/  MPEG2. Alle relevante HD kanaler udsendes i dag i DVB-S2 MPEG4 format. 

     

    Mvh.

     

    Morten Hesseldahl

    #61309

    http://www.afterdawn.com/products/product_details.cfm/250/force_505s_hd

    ifølge denne her, så skulle den have DVB-S2 MPEG4.

    #61310
    kram5610
    Deltager

    parabolgutten returns sagde

    http://www.afterdawn.com/products/product_details.cfm/250/force_505s_hd

    ifølge denne her, så skulle den have DVB-S2 MPEG4.

    Hvor ser du det henne?

     

    Jeg ved at den model som tidligere blev solgt som Canal Digital godkendt IKKE kan DVBS-2/MPEG-4. (har tidligere arbejdet for Canal Digital)

     

    Morten Hesseldahl

    #61314

    Hmm, jeg kan se at den ikke er på listen over godkendte bokse, så kan det være ligemeget! 🙂 Har lige snakket med CD de siger at CDC-7000 boksen er den eneste som understøtter tysk tv. Fremtidige bokse vil slet ikke understøtte tysk tv.

     

    Så valget er vel enkelt – enten en SD boks eller to bokse ved HD.

Login Registrer
Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button