Canal Digital HD Mini/Viasat boks?

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56384
    iSteen
    Deltager

    Jeg sidder og bander over Canal Digitals Sagem HDD-boks, der lever helt sit eget liv.

    Er der nogen der har erfaringer med deres nye mini-boks – den der sælges uden harddisk?

    Jeg bryder mig egentligt ikke om at skulle betale for endnu en boks, når den første boks kostede mig 2500,- og stadig ikke fungerer tilfredsstillende.

    Et andet valg kunne være at skifte til Viasat – deres bokse burde alt andet lige være bedre end Canal Digital

    - - -
    Steen

    #62377

    Jeg har anmeldt den, som du måske har set. Den er en klar forbedring i forhold til Sagem.
    Du har da lov til at forsøge dig hos deres Kundeservice, og sige, at du overvejer at skifte til Viasat, så kan det da være, de giver dig et tilbud på den.

    #62378
    iSteen
    Deltager

    admin sagde
    Jeg har anmeldt den, som du måske har set. Den er en klar forbedring i forhold til Sagem.
    Du har da lov til at forsøge dig hos deres Kundeservice, og sige, at du overvejer at skifte til Viasat, så kan det da være, de giver dig et tilbud på den.

    De har i hvert fald, verdens ringeste kunderservice.

    Tre dage i træk har de lovet at ringe til mig, og det er endnu ikke lykkedes dem at finde tid til det.

    Jeg har efterhånden tabt alt for Canal Digital. De må jo have penge nok, siden de synes de bare kan p*sse på deres kunder.

    - - -
    Steen

    #62379

    Ja det er da skuffende, specielt eftersom de ellers har tilkendegivet at gå meget op i kundeservice. Har du prøvet deres Facebook side, hvis du altså er på der?

    #62380
    langkawi
    Deltager

    isteen sagde

    admin sagde
    Jeg har anmeldt den, som du måske har set. Den er en klar forbedring i forhold til Sagem.
    Du har da lov til at forsøge dig hos deres Kundeservice, og sige, at du overvejer at skifte til Viasat, så kan det da være, de giver dig et tilbud på den.

    De har i hvert fald, verdens ringeste kunderservice.

    Tre dage i træk har de lovet at ringe til mig, og det er endnu ikke lykkedes dem at finde tid til det.

    Jeg har efterhånden tabt alt for Canal Digital. De må jo have penge nok, siden de synes de bare kan p*sse på deres kunder.

     

    Det gjorde de ikke for mit vedkommen. Så de fik en opsigelse….

    #62384
    iSteen
    Deltager

    admin sagde
    Ja det er da skuffende, specielt eftersom de ellers har tilkendegivet at gå meget op i kundeservice. Har du prøvet deres Facebook side, hvis du altså er på der?

    Ja, rent faktisk lovede de mig en opringning på deres Facebook-side mandag. Det var tredie dag indenfor fire dage de lovede mig at ringe mig op. Tredie gang lykkedes det heller ikke for dem, så når jeg har fri på torsdag får de min opsigelse.

    Nogen der ved hvor lang opsigelse man egentlig har hos dette firma?

    - - -
    Steen

    #62385

     Så vidt jeg ved er det én måneds varsel til den 1. i en måned med mindre du har en aftale med specifik bindningstid.

    #62388
    iSteen
    Deltager

    admin sagde
     Så vidt jeg ved er det én måneds varsel til den 1. i en måned med mindre du har en aftale med specifik bindningstid.

    Okay, tak for info.

    Jeg skal jo lige have OL med, inden jeg begynder at rode alt for meget med input til fjerneren rollover

    - - -
    Steen

Login Registrer
Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button