Canal Digital 101 ST (sagem) støjer

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56343
    langkawi
    Deltager

    Hej

    Jeg har søgt forumet igennem på kryds og på tværs – dog uden at finde et svar på mit spørgsmål.
    Canal Digital 101 ST (Sagem) boksen larmer ikke vildt meget, men der er dog en brummen/støjen fra boksen, som er begyndt at irretere. Det blir vel også kun værre jo ældre den bliver..
     Er der nogen af Jer der ved om denne brummen/støjen kommer fra strømforsyningen, blæsereen eller harddisken?
    Jeg synes det er svært at fastslå om det er brum/støj fra strømforsyningen, men mit bedste bud må være strømforsyningen, og en sådan fætter kan vel erstattes med en extern strømforsyning?

    #62116

    Strømforsyningen på den er ekstern i forvejen, så tvivler på at det er den, med mindre du kan høre det ved at lægge øret på denne.

    Det kan være køleren eller så kan harddisken lave rystelser i kabinettet. Det har jeg prøvet med et eksemplar, så den larmede endnu mere end den normalt gør… Og det kom også med tiden.

    #62118
    langkawi
    Deltager

    Ha, du har da vist ret angånde den eksterme strømforsyning… sjældent jeg kommer derind og støver af blush
    Jeg må jo prøve at skille skidtet ad, og lytte mig frem. Men hvor meget af det kan skiftes til noget bedre?

    #62119

    Jeg har aldrig prøvet at åbne den. Jeg har fået en byttet til en ny hos Canal Digital, da de kom med en opdateret udgave med forbedringer.

Login Registrer
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button