C More Sport ikke i HD?

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56402
    satand
    Deltager

    Jeg er forvirret. Ifølge Canal+ hjemmeside vil der komme to sportskanaler i HD i det nye C More fra 4. september. Men ifølge Canal Digitals hjemmeside udgår HD-sportskanalerne efter navneskiftet. Jeg ved godt der kommer en Canal 9 HD på onsdag, men den sender jo ikke alle spanske fodboldkampe eller ATP-tennis. Så hvordan skal man få de ting at se i HD, hvis der ikke kommer sportskanaler fra C More???

    #62471
    Bobben
    Deltager

    satand sagde
    Jeg er forvirret. Ifølge Canal+ hjemmeside vil der komme to sportskanaler i HD i det nye C More fra 4. september. Men ifølge Canal Digitals hjemmeside udgår HD-sportskanalerne efter navneskiftet. Jeg ved godt der kommer en Canal 9 HD på onsdag, men den sender jo ikke alle spanske fodboldkampe eller ATP-tennis. Så hvordan skal man få de ting at se i HD, hvis der ikke kommer sportskanaler fra C More???

    I følge Canal+ sin hjemmeside i Danmark så kommer det tre HD kanaler. To film kanaler og en seriekanal.

    http://www.canalplus.dk/cmore

     

    Se også nyheten på https://digitalt.tv/sadan-bliver-cmore-kanalerne-nar-der-skiftes-navn-fra-canal/

    #62472

    Det er korrekt de to HD sportskanaler åbenbart udgår i DK. Eftersom de fremgik af programoversigten for Danmark fra Canal+/Cmore så gik jeg ud fra de kørte videre, men det sker tilsyneladende ikke.
    Jeg har tidligere i dag rettet den tidligere bragte nyhed med baggrund i dette. Det officielle svar fra Canal+ til mig i dag var, at de melder nærmere ud, når vi kommer tættere på 4. September, men Canal Digital har jo meldt ud på deres vegne kan man sige.

    Hvis du ser på deres hjemmeside så skriver de både at de vil have 3 HD og 5 HD kanaler.

    Hvor mange HD-kanaler bliver det?
    Tre: To filmkanaler og en seriekanal.

    Og senere.

    Bliver der nogen ændringer med kanalerne?
    Der kommer flere kanaler end tidligere, og kanalerne skifter navn. Der kommer fem HD-kanaler: To filmkanaler, to sportskanaler, og en seriekanal.

    Så ja det er forvirrende.

    Håber de melder klart ud snart.

    #62473
    mich
    Deltager

    Havde bestemt regnet med 2 fulde Film kanaler 24/7 365 samt en seriekanal i HD

     

    Ellers ingen ændring i forhold til canaldigital mht film, “2 filmkanaler”

    #62474
    Kristian
    Deltager

    Cmore melding komer før de meldt ud om Canal 8 sport.

    Det var rigtigt fra starten men Yousee og Cmore gik sammen om en aftale om Canal 8 sport og at de skulle drop Highpay sports kanaler,

    Så kom melding om Canal 8 sport, de glemt dog at rette det om Cmore’s nye kanaler.

    Jeg snakket med dem om det igår og nu er det rettet. (Dog står der at der stadig er 3 pakker, men på sigt nok kun 1 i dk)

     

    Cmore Live HD får sort skærm i dk…

    Selvom det ligge på samme kanal plads er det stadig 2 kanaler.

    De La liga kamper sendes på 8 sport, dog ikke i HD men som kommer..

     

    De 2 andres sports kanaler som Cmore har i SD, de lukkes for på sigt i DK da indholdt ligge på 8 og 9.

    #62475
    mich
    Deltager

    Kristian sagde
    Cmore melding komer før de meldt ud om Canal 8 sport.

    Det var rigtigt fra starten men Yousee og Cmore gik sammen om en aftale om Canal 8 sport og at de skulle drop Highpay sports kanaler,

    Så kom melding om Canal 8 sport, de glemt dog at rette det om Cmore’s nye kanaler.

    Jeg snakket med dem om det igår og nu er det rettet. (Dog står der at der stadig er 3 pakker, men på sigt nok kun 1 i dk)

    Cmore Live HD får sort skærm i dk…

    Selvom det ligge på samme kanal plads er det stadig 2 kanaler.

    De La liga kamper sendes på 8 sport, dog ikke i HD men som kommer..

    De 2 andres sports kanaler som Cmore har i SD, de lukkes for på sigt i DK da indholdt ligge på 8 og 9.

    **********************************************************

    Mon det så betyder det, at Cmore Hits HD sender i weekenden ?

    #62477

    Kristian sagde 
    Cmore Live HD får sort skærm i dk…

    Selvom det ligge på samme kanal plads er det stadig 2 kanaler.

    Så har de ingen steder at sende 3D kampe i DK, når de af og til tilbyder det. De omtaler 3D sport på http://www.canalplus.dk/cmore 

    Så må de også hellere fjerne det, ligesom det med de 5 HD kanaler…

    #62478
    satand
    Deltager

    En af de største årsager til at jeg er Canal+-abonnenet frem for Viasat Film-abonnent er sportskanalerne i HD. Nu vil jeg virkelig alvorligt overveje at skifte. Kunne de dog ikke have ventet med at lukke C More Sports-kanalerne i HD til at Canal 8 Sport starter i HD?

    #62479
    satand
    Deltager

    Noget tyder på at C More Hits HD også sender i weekenden! I hvert fald står der på norsk Canal+´s hjemmeside, at 3D-premieren på “Kung Fu Panda 2” vises på C More Hits HD 8. og 9. september (en lørdag og en søndag).

    #62480
    Palleba2000
    Deltager

    Ja, nu ser det ud til at det hele går den forkerte vej hos de danske kunder. :(

    Her ser man virkelig virkningen af at én leaga, nemlig Premier League, der mangler i udbudet af sportsgrene på Sport-kanalerne. De skulle aldrig have opgivet rettighederne. :(

    Jeg tror ikke Canal+/C More kører længe endnu inden de helt lukker ned i Scandinavia. Kedelig udvilking, men sådan er det nu engang, desværre. De skulle gå tilbage til FilmNet overfladen, de var gode kanaler, FilmNet og SuperSport.

    MVH
    Palleba

    #62481

    satand sagde
    Noget tyder på at C More Hits HD også sender i weekenden! I hvert fald står der på norsk Canal+´s hjemmeside, at 3D-premieren på “Kung Fu Panda 2” vises på C More Hits HD 8. og 9. september (en lørdag og en søndag).

    Det ville da være at foretrække. Ud fra http://grids.canalplus.dk/ ser det bare ikke sådan ud, endnu i hvert fald.

    #62482
    mich
    Deltager

    Palleba2000 sagde
     

    Jeg tror ikke Canal+/C More kører længe endnu inden de helt lukker ned i Scandinavia. Kedelig udvilking, men sådan er det nu engang, desværre.

    MVH
    Palleba

     

    De kan vel køre videre udelukkende med film, ligesom viasatfilm gør, og hvis Yousee med over 1,2 millioner husstande kun har cmore og ikke Viasat ….

    #62483
    Kristian
    Deltager

    admin sagde

    Kristian sagde 
    Cmore Live HD får sort skærm i dk…

    Selvom det ligge på samme kanal plads er det stadig 2 kanaler.

    Så har de ingen steder at sende 3D kampe i DK, når de af og til tilbyder det. De omtaler 3D sport på http://www.canalplus.dk/cmore 

    Så må de også hellere fjerne det, ligesom det med de 5 HD kanaler…

    Jeg prøver igen at forhøre mig om sagen :)

Login Registrer
Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button