Boxertv fjerner kodning i anledning af 1 års fødselsdag

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 14 indlæg - 1 til 14 (af 14 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #55748
    per drage
    Deltager

    fra den 1-14 november kan alle med en mpeg- 4 modtager se alle Boxertv kanalerne kvit og frit, dog minus canal+ kanalerne

    Mvh Per

    http://www.antenne.dk

    #59048
    Preben Pedersen
    Deltager

    antenne.dk sagde

    fra den 1-14 november kan alle med en mpeg- 4 modtager se alle Boxertv kanalerne kvit og frit, dog minus canal+ kanalerne

    Mvh Per

    http://www.antenne.dk


    Øh, hvorledes afregner Boxer, så tv-afgiften videre til tv-stationerne ?
    Eller er det kun for dem, som allerede har et Boxer tv-kort, som bare får adgang til alle tv-kanalerne ?

    Der jo stor forskel på hvordan man regner kunde grundlaget, da der findes mange FTA-setop bokse, som jo lige pludselig kan se med på det tidligere kodet indhold.

    Men det er da godt for betalingskanalerne, som jo hermed får lidt flere penge i kassen, betalt via den Svenske Stat.

     

    Tror dog ikke de får flere kunder af den grund, gad vide hvornår det går op for de kommercielle leverandør, at folk ikke er så dumme, at de ikke kan læse det med småt skrift, når de kigger på deres såkaldte nul kroners tilbud.  Winkny

    #59049
    per drage
    Deltager

    Preben Pedersen sagde

    antenne.dk sagde

    fra den 1-14 november kan alle med en mpeg- 4 modtager se alle Boxertv kanalerne kvit og frit, dog minus canal+ kanalerne

    Mvh Per

    http://www.antenne.dk


    Øh, hvorledes afregner Boxer, så tv-afgiften videre til tv-stationerne ?

    Eller er det kun for dem, som allerede har et Boxer tv-kort, som bare får adgang til alle tv-kanalerne ?

    Der jo stor forskel på hvordan man regner kunde grundlaget, da der findes mange FTA-setop bokse, som jo lige pludselig kan se med på det tidligere kodet indhold.

    Men det er da godt for betalingskanalerne, som jo hermed får lidt flere penge i kassen, betalt via den Svenske Stat.

     

    Tror dog ikke de får flere kunder af den grund, gad vide hvornår det går op for de kommercielle leverandør, at folk ikke er så dumme, at de ikke kan læse det med småt skrift, når de kigger på deres såkaldte nul kroners tilbud.  Winkny

    Du behøver intet Boxerkort Preben,alle kan se med gratis i de 14 dage, blot ens antenneanlæg kan modtage Boxertv muxerne,og man har en mpeg-4 tuner

    Mvh Per

    http://www.antenne.dk


    #59146
    Preben Pedersen
    Deltager

    Crazy

     

    Kan nogen fortælle mig om Boxer betaler medielicensen, når de iflg. deres annonce giver 19 tv-kanaler for 99,- kr. pr. md. omregnet til 1.966,- kr. for et år. Eller er det igen bare et stort fup nummer. ??

    http://www.boxertv.dk/produkte…../Kampagne/

    De nævner på denne side, alle de danske public service tv-kanaler følger med.

    #59159
    urup
    Deltager

    BoxerTv har intet med PS-kanalerne. De bliver jo sendt i forvejen, “gratis”, betalt via medielicensen, som du skriver. Når du har boxer godkendt udstyr burde du kunne modtage DRs kanaler og TV 2 (indtil 2012). Derfor følger de med på den måde.

    #59161
    Preben Pedersen
    Deltager

    urup sagde

    BoxerTv har intet med PS-kanalerne. De bliver jo sendt i forvejen, “gratis”, betalt via medielicensen, som du skriver. Når du har boxer godkendt udstyr burde du kunne modtage DRs kanaler og TV 2 (indtil 2012). Derfor følger de med på den måde.


    Jamen, så er det da også kun 10 tv-kanaler til 99,- kr. pr. md.  – 1.966,- kr. pr. år  Disapprove  –  De øvrige 9 betales der ekstra medielicens på kr. 2.250 pr. år.
     

    Altså inden fordel, hvis man ikke ønsker betalingskanaler, troede lige der kunne spares 284,- kr. også fik man lige 10 ekstra tv-kanaler med i prisen, se det ville jo være et godt tilbud. Blush

    #59231
    Preben Pedersen
    Deltager

    Så er det sidste dag med ukodet Boxer tv-kanaler, gad vide hvor mange, som bliver forvirret, når der fra i morgen lige pludselig kommer en del sjov fejlmelddelser på skærmen, når de prøver at tune ind på Boxer tv-kanaler. Surprised

     

    Det er jo ikke alt teknisk modtager udstyr, som også fjerner tv-kanalerne igen, men kun tilføjer nye tv-kanaler. Disapprove

    #59232
    Anonym
    Gæst

    Så må vi jo fortælle dem her i forummet, hvad der er sket… FINDES der i det hele taget nogle modtagere, som fjerner ikke-aktive kanaler af sig selvicon smile question Forum

    #59233
    OneWorld
    Deltager

    Ærgeligt at det snart stopper… men jeg tænkte på, at derhjemme kunne jeg ikke finde Animal Planet blandt kanalerne, og jeg heller ikke Canal 9… 

    Jeg havde prøvet at lave en automatisk søgning med boksen, men den fandt kun de kanaler, der allerede var der undtagen Animal Planet og Canal 7…

     

    Er der nogle der ved hvad det kan skyldes? 

    #59235
    Preben Pedersen
    Deltager

    Turbo sagde

    Så må vi jo fortælle dem her i forummet, hvad der er sket… FINDES der i det hele taget nogle modtagere, som fjerner ikke-aktive kanaler af sig selvicon smile question Forum


    Måske, kan man sige, men i de fleste tilfælde, så kræver det en manuelt bekræftelse, så det har være et smart triks fra Boxer side.

     

    Noget modtager udstyr, fjerne tv-kanalerne, hvis man har lavet en favorit liste, som kun viser ikke kodet tv-kanaler, så vil Boxer tv-kanaler forsvinde, når de igen optræder, som mærkeret kodet. På andre, så siger der forskellige fejlmelddelser, så som:

     

    1. TV-signalet er for svagt

    2. Kodet

    3. TV-kanalen findes ikke, ønskes den slettet JA/Nej

    4. Lyden kan være der, men billede mangler

    5. Andre fejlmeddelser ?

     

    Spændende hvordan det bliver opfattet i de enkelte husstande, men Boxer har haft en helside annonce i Berlingeske Tidende i dag, hvor de forklarer, hvad man kan gøre for, at få dem tilbage på skærmen, men ingen henvisning til fjernelse af deres tv-kanaler eller de fejlmeddelser man kan opleve fra i morgen af. 

    Er dette så fremtidens kunde venligt service , som man må leve med på det Luftbåret tv-signal   Question

     

    DK

    #59236
    Tvilling
    Deltager

    Er dette så fremtidens kunde venligt service , som man må leve med på det Luftbåret tv-signal 

    For mig, giver det slet ingen mening.

    #59238
    per drage
    Deltager

    OneWorld sagde

    Ærgeligt at det snart stopper… men jeg tænkte på, at derhjemme kunne jeg ikke finde Animal Planet blandt kanalerne, og jeg heller ikke Canal 9… 

    Jeg havde prøvet at lave en automatisk søgning med boksen, men den fandt kun de kanaler, der allerede var der undtagen Animal Planet og Canal 7…

     

    Er der nogle der ved hvad det kan skyldes? 


    er du sikker på det kun er de to kanaler du mangler, har du cnn og discovery   the voice og disney channel

    Mvh Per                                                                                                            

    http://www.antenne.dk

    #59240
    OneWorld
    Deltager

    antenne.dk sagde

    OneWorld sagde

    Ærgeligt at det snart stopper… men jeg tænkte på, at derhjemme kunne jeg ikke finde Animal Planet blandt kanalerne, og jeg heller ikke Canal 9… 

    Jeg havde prøvet at lave en automatisk søgning med boksen, men den fandt kun de kanaler, der allerede var der undtagen Animal Planet og Canal 7…

     

    Er der nogle der ved hvad det kan skyldes? 


    er du sikker på det kun er de to kanaler du mangler, har du cnn og discovery   the voice og disney channel

    Mvh Per                                                                                                            

    http://www.antenne.dk

     

    Jo det er rigtigt. Kan forresten heller ikke se The Voice, Disney XD og Disney Channel… men Discovery, og CNN kan vi godt modtage. 


    #59241
    per drage
    Deltager

    OneWorld sagde

    antenne.dk sagde

    OneWorld sagde

    Ærgeligt at det snart stopper… men jeg tænkte på, at derhjemme kunne jeg ikke finde Animal Planet blandt kanalerne, og jeg heller ikke Canal 9… 

    Jeg havde prøvet at lave en automatisk søgning med boksen, men den fandt kun de kanaler, der allerede var der undtagen Animal Planet og Canal 7…

     

    Er der nogle der ved hvad det kan skyldes? 


    er du sikker på det kun er de to kanaler du mangler, har du cnn og discovery   the voice og disney channel
    Mvh Per                                                                                                            

    http://www.antenne.dk

     

    Jo det er rigtigt. Kan forresten heller ikke se The Voice, Disney XD og Disney Channel… men Discovery, og CNN kan vi godt modtage. 


    Det kunne måske være noget med at Din antenne ikke modtager Boxertv`s mux 3

    Mvh Per

    http://www.antenne.dk


Login Registrer
Viser 14 indlæg - 1 til 14 (af 14 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button